Πρωτιά στην τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη, λέει, κατέκτησε η εταιρεία που χτίζει γέφυρες με τους πελάτες της και όχι τοίχους. Η εταιρεία της «ΣΟΥΠΕΡ ΥΠΕΡΠΡΟΣΦΟΡΑΣ». Η εταιρεία της «έξυπνης σίτας» με τους «μαγνήτες ακριβείας» (προφανώς σε αντίθεση με τους υπόλοιπους μαγνήτες που είναι ανακριβείς και αναξιόπιστοι) που λύνει διαφορικές εξισώσεις, τριπλά αόριστα ολοκληρώματα και την εξίσωση κβαντομηχανικής του Σρέντινγκερ.
Η εταιρεία του «Μπρίτι Μπρα» και της British Airways, που ΔΕΝ ξεχειλώνει όπως αυτά από τις λαϊκές, των «Μπρίτι Παντς» που έχουν σώσει άπειρες φορές δεκαεξάχρονες και εξηντάχρονες με προβλήματα μπυροκοιλίου και πατσοκοιλίου.
Η εταιρεία της «Λάρα Εξέλ Γουός Μπολ» που αποτελεί προϊόν νανοτεχνολογίας (?) και εξαλείφει (ή στο παρελθόν γιατί πλέον δεν πωλείται, αν και τόσο επαναστατικό προϊόν) τους λεκέδες με ανάποδα ιόντα και ανάποδες κωλοτούμπες. Άτιμο καρτέλ των απορρυπαντικών, την έφαγες την καινοτομία.
Αλήθεια, με εκείνες τις ηλίθιες και συνάμα θαυματουργές συσκευές παραγωγής όζοντος τι απέγινε; Γιατί σταμάτησε η διάθεσή τους τόσο ξαφνικά; Και πόσοι πλούτισαν αλήθεια από αυτές; Και πού τα διέθεσαν τα κέρδη τους; Απανωτά ερωτηματικά που δεν θα βρουν απάντηση.
Ευτυχώς λοιπόν που έχουμε και την εταιρεία αυτή να δίνει πολύτιμα έσοδα στους – υποχρηματοδοτούμενους για το πολιτιστικό έργο που παράγουν – τηλεοπτικούς σταθμούς, αλλά έχουμε μια πρόταση. Όλες οι διαφημίσεις της εταιρείας ας γίνουν σαν αυτή που παραθέτουμε παρακάτω, τουλάχιστον για να γελάσουμε λίγο – τα τουρλοκώλια πάλιωσαν πλέον.
ΥΓ. Οι εμπορικές ονομασίες των προϊόντων σκοπίμως αφέθηκαν στα ελληνικά, προς τιμήν του βιασμού της αγγλικής από τους πρωταγωνιστές των μοναδικών σποτ.
Εκτύπωση Email