Ο διάσημος Έλληνας ερευνητής αεροπορικών ατυχημάτων δίνει τη δική του εκτίμηση, τη στιγμή που ακόμα και ο Γάλλος Υπουργός Μεταφορών δηλώνει πως «δεν μπορεί να αποκλειστεί τίποτα ακόμα»
«Στα αεροπορικά δυστυχήματα ο πρώτος νεκρός είναι η αλήθεια.»
Αυτή η φράση του Προέδρου του Συλλόγου Μηχανικών Αεροσκαφών Κλεάνθη Τρατρά στοιχειώνει την αεροπορική τραγωδία στις Γαλλικές Άλπεις.
Στο ερώτημα γιατί έπεσε οι Γάλλοι αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας μαζί με τα άλλα βέβαια, οι Γερμανοί δεν μιλούν καθόλου και ο διάσημος Ελληνας ερευνητής Ακριβός Τσολάκης έριξε το βάρος στην πιθανότητα τρομοκρατικής ενέργειας και μάλιστα μίλησε για αναμενόμενο τσουνάμι τέτοιων ενεργειών στην ήπειρο…
Ο κ. Αθανασιάδης, μηχανικός και εκπαιδευτής χειριστών σε αεροσκάφη είπε ότι τα «κουτιά» του αεροπλάνου θα δείξουν από ποια ακριβώς αιτία έπεσε.
Οι τρεις τοποθετήσεις είναι κομβικής σημασίας και περικλείουν τα πάντα.
Θα υπάρξουν απαντήσεις στα γιατί πράγματι ή μήπως και σε αυτό το δυστύχημα με τους 150 νεκρούς ο πρώτος και 151ος νεκρός θα είναι η αλήθεια για τα αίτια της πτώσης;
Δύσκολα στην Ευρώπη να μείνουν για μεγάλο διάστημα κρυφές σοβαρές πληροφορίες που αφορούν την κοινή γνώμη, όπως στο δυστύχημα αυτό.
Ήδη τα μεγάλα ΜΜΕ της Γαλλίας και της Γερμανίας προσεγγίζουν και κρυφές λεπτομέρειες από τη συντήρηση του αρκετά παλαιού αεροπλάνου. Η πιο σοβαρή πληροφορία, που δεν επιβεβαιώθηκε, είναι ότι είχε πρόβλημα στο σύστημα προσγείωσης και η επισκευή του κράτησε ένα τετράωρο πριν απο την πτήση.
«Αυτό το πρόβλημα και αν πράγματι υπήρξε, δεν μπορεί να εμποδίσει την επικοινωνία των πιλότων με το έδαφος. Είναι λοιπόν ανεξήγητο το γεγονός ότι επί 8 λεπτά υπήρχε μια συντονισμένη, ελεγχόμενη καθοδική πορεία και δεν υπήρξε καμία επικοινωνία. Αυτό θα μπορούσε να εξηγηθεί από απότομη λιποθυμία των πιλότων, λόγω έλλειψης οξυγόνου από κάποιο ξαφνικό πρόβλημα αποσυμπίεσης ή καπνού» είπε ο πρόεδρος των μηχανικών κ. Τρατράς.
Σε αυτό το σενάριο θα μπορούσε να εισέλθει και το ενδεχόμενο τρομοκρατίας, το οποίο άφησε ανοιχτό ο κ.Τσολάκης. Δηλαδή κατάληψης του αεροπλάνου από αεροπειρατή και η ελεγχόμενη συντριβή του με καθοδική πορεία.
Ο κ. Τσολάκης έκανε και μια αναφορά στην συντριβή των αεροπλάνων στους Δίδυμους Πύργους την 11 Σεπτεμβρίου. Κι εκείνα τα αεροπλάνα είχαν ελεγχόμενη πορεία, κάτω απο τους καταληψίες αεροπειρατές και ουδείς κατάλαβε μέχρι τη συντριβή τίποτα.
Στο δυστύχημα της Γαλλίας υπάρχει μια λεπτομέρεια που ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει.
Η «λεπτομέρεια» είναι η πληροφορία ότι απογειώθηκε σε εκείνο το κρίσιμο 8λεπτο της μη επικοινωνίας των πιλότων με το έδαφος αεροπλάνο της γαλλικής πολεμικής αεροπορίας από πολύ κοντινή βάση και αναζήτησε το στίγμα του αεροπλάνου που συνετρίβη.
Έγινε πράγματι τέτοια απογείωση; Αν ναι θα μπορούσε να καταρρίψει το αεροπλάνο στην ακατοίκητη περιοχή των Άλπεων, πριν φτάσει σε κατοικημένη περιοχή;
Στην ελληνική τραγωδία του ΗΛΙΟΣ στο Γραμματικό, υπήρξε απογείωση και συνοδεία πολεμικών αεροσκαφών.
Εκεί, κατά τη συντριβή, υπήρξαν και φωτιές που έκαιγαν ακόμα και την ώρα που έφτασε ο κ.Τσολάκης, ο οποίος στο θέμα αυτό όσες φορές και αν ρωτήθηκε από μας απάντησε σιβυλλικά, λέγοντας ότι για την πτήση είχε ενημερωθεί ο τότε πρωθυπουργός κατ” εφαρμογήν σχεδίου έκτακτης ανάγκης και άμεσου κινδύνου για κατοικημένη περιοχή…
Στο γερμανικό αεροπλάνο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα συντρίμια βρέθηκαν συγεντρωμένα, χωρίς ίχνη φωτιάς ή έκρηξης (μυστήριο με τα πολλά καύσιμα που είχε ακόμα…) από την πρόσκρουση στο έδαφος…
Ποιοί επέβαιναν στο αεροπλάνο;
Ως τώρα δεν υπάρχουν πληροφορίες για σημαντικό πολιτικό πρόσωπο-στόχο, ούτε για επιβίβαση «ύποπτου». Τα δράματα που προσωποποιούνται αναφέρονται σε ζευγάρι που μόλις είχε παντρευτεί και πήγαινε γαμήλιο ταξίδι, σε θάνατο καλλιτεχνών της όπερας του Ντίσελντορφ με το 7 μηνών παιδί τους, αν και βέβαια κάθε νεκρός έχει τη δική του δραματική προσωποποίηση.
Αντίθετα στο εξαφανισμένο ακόμα εδώ και 13 μήνες αεροπλάνου των Μαλαισιανών Αερογραμμών, υπήρχαν πληροφορίες για επιβίβαση σημαντικών ατόμων σε εκείνο.
Ο κ. Τσολάκης όταν τον ρωτήσαμε σήμερα για το ποιες πληροφορίες έχει και πως εξηγεί το γεγονός ότι μετά τόσους μήνες δεν υπάρχει το παραμικρό ίχνος μας απάντησε:
«Τι περιμένετε να σας πω απο το τηλέφωνο;»
ΕΡ. Υπάρχει άλλο δυστύχημα στην ιστορία κατά το οποίο να έχει εξαφανιστεί αεροπλάνο και να μην έχει βρεθεί ποτέ ίχνος του;
ΤΣΟΛΑΚΗΣ: Κάνω μια ιδιαίτερη μελέτη για ένα τέτοιο δυστύχημα που συνέβη στον Ειρηνικό Ωκεανό. Είναι η εξαφάνιση του αεροπλάνου της Αμέλια Έρχαρτ κάπου στον Ειρηνικό παραμονές του Παγκοσμίου Πολέμου. Η εξαφάνιση εκείνη δεν είναι τόσο απλή υπόθεση…
Θυμίζουμε ότι η Αμερικανίδα Έρχαρτ μαζί με τον πλοηγό Νούναν ξεκίνησαν τον Ιούλιο του 1937 να κάνουν το γύρο του κόσμου με το αεροπλάνο και την Έρχαρτ ως πρωτοπόρο-γυναίκα.
Εξαφανιστηκαν κάπου στον Ειρηνικό. Η πρώτη από τις δυο επικρατέστερες «θεωρίες» αναφέρει ότι το αεροπλάνο είχε σκοπό και τον έλεγχο των ιαπωνικών δραστηριοτήτων στον Ειρηνικό με αποτέλεσμα να το καταρρίψουν οι Ιάπωνες κάπου στα νησιά Μάρσαλ.
Η άλλη θεωρία λέει οτι προσγειώθηκε ανώμαλα, αλλά σώο σε κοραλιογενές νησάκι με το όνομα Νικουμαρόρο. Η Έρχαρτ και ο Νούναν πέθαναν αβοήθητοι μετά ημέρες και το αεροπλάνο χάθηκε στη θάλασσα. Μια ομάδα ερευνητών ενίσχυσε τη θεωρία αυτή ανακοινώνοντας ότι βρήκε «κομμάτια αυτού του αεροπλάνου βυθισμένα», αλλά ποτέ δεν επιβεβαιώθηκε.
Η Έρχαρτ και ο Νούναν κηρύχθηκαν νεκροί το 1938, λίγο πριν ξεσπάσει και επίσημα ο Β” Παγκόσμιος Πόλεμος…
Κατά ένα σενάριο το εξαφανισμένο αεροπλάνο των Μαλαισιανών Αερογραμμών προσπάθησε, κάτω από μουσουλμανική αεροπειρατεία, να εξαφανίσει την εξαιρετικής σημασίας αμερικανική βάση Ντιέγκο Γκαρσία, ανοιχτά του Ινδικού Ωκεανού, σε μια μικρή ατόλη. Και εξαφανίστηκε το ίδιο.
Εκτύπωση
e-mail