«Οι Αμερικανοί διέλυσαν το αεροπλάνο»

Ο ΑΚΡΙΒΟΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΔΙΝΕΙ ΝΕΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΚΑΙ ΔΥΟ "ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ"

tsolhelmhtrip

“Μια ιδιοφυία κατέλαβε το αεροπλάνο των Μαλαισιανών Αερογραμμών, εξουδετέρωσε κάθε σύστημα ασφαλείας και κάθε σύστημα εντοπισμού των ραντάρ και έστρεψε το αεροσκάφος εναντίον της πιο σημαντικής βάσης των ΗΠΑ σε ολόκληρο τον κόσμο, δηλαδή εναντίον της βάσης Ντιέγκο Γκαρσία από την οποία οι ΗΠΑ ελέγχουν Ασία, Μέση Ανατολή και Αφρική. Στην πορεία προς τη βάση το αεροπλάνο εξαφανίστηκε και αυτό έγινε με κρυφό υπερόπλο το οποίο έχουν οι ΗΠΑ στη βάση και ανήκει στο νέο εξοπλιστικό πρόγραμμα του πολέμου των Άστρων”.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ

Αυτά μας είπε, εμμέσως – πλην – σαφώς, ο πασίγνωστος και παγκόσμιος μέτρ των ερευνών για τις εξαφανίσεις ή πτώσεις αεροπλάνων Ακριβός Τσολάκης σε μια συζήτηση με καυτές αποκαλύψεις και για τις δύο ελληνικές τραγωδίες. Την τραγωδία του κυπριακού Helios στο Γραμματικό με 121 νεκρούς και την τραγωδία του πρωθυπουργικού Φάλκον, στο οποίο σκοτώθηκε μεταξύ άλλων και ο τότε Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών Γιάννος Κρανιδιώτης.

Ο κ. Τσολάκης δίνει τη νέα διάσταση κατάρριψης του αεροσκάφους ερμηνεύοντας (ή παίρνοντας τη σκυτάλη…) από τον προσωπικό του φίλο και ειδικό ερευνητή – αναλυτή David Learmount.

Το ειδικό περιοδικό FLIGHT INTERNATIONAL δημοσιεύει μια ανάλυση του David Learmount, στην οποία τα υπονοούμενα για την εξαφάνιση του αεροπλάνου επειδή είχε στόχο τη βάση Ντιέγκο Γκαρσία υπάρχουν. Ο κ. Τσολάκης έχει τεράστια εμπειρία, αναγνώριση διεθνώς, επικαλείται τον φίλο του ερευνητή – αναλυτή, αλλά στη συνέντευξή του στα “Ντοκουμέντα”, τα όσα λέει είναι πολύ σοβαρά και έχουν τη δική του σφραγίδα – υπογραφή.

«ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ»

“Όταν κάποια στιγμή αποκαλυφθεί η τύχη του αεροπλάνου και των επιβατών δεν θα μείνουμε έκπληκτοι, αλλά με το στόμα ανοιχτό”, μας λέει και εξίσου ισχυρές είναι και οι βόμβες του για τις δυο ελληνικές τραγωδίες.

Στην πρώτη, δηλαδή του Φάλκον, η τραγωδία συνέβη γιατί δεν συμμορφώθηκαν οι Έλληνες αρμόδιοι με τη γραπτή οδηγία για διόρθωση συγκεκριμένης βλάβης!

Στη δεύτερη, δηλαδή του Γραμματικού, μας λέει ότι ο τότε Πρωθυπουργος βρισκόταν μέχρι την τελική πτώση (;) του επιβατικού αεροπλάνου στον ειδικό θάλαμο πολεμικών επιχειρήσεων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας καθώς είχε τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιο κατάρριψης του αεροπλάνου γνωστό ως “Κατάσταση Renegade”…

Προαναγγέλλει ότι μετά την εξαφάνιση του αεροπλάνου των Μαλαισιανών Αερογραμμών γίνεται μια πολύ σημαντική αλλαγή σε όλα τα αεροπλάνα. Θα τοποθετηθεί “μηχανισμός” άβατος για όλο το πλήρωμα και μέσω του μηχανισμού αυτού το αεροπλάνο θα καθοδηγείται από το έδαφος αμέσως δευτερόλεπτα μετά την απώλεια συνεννόησης με τους πιλότους
Όσα λέει συνοδεύονται και από τα δικά του ντοκουμέντα, τα οποία βρίσκονται στο πρόσφατα εκδοθέν βιβλίο του “Τόλμα!”

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΑ «ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ»

- Κύριε Τσολάκη, στο τελευταίο τεύχος του FLIGHT INTERNATIONAL διαβάζουμε ότι οι θεωρίες προσγείωσης τoυ αεροπλάνου των Μαλαισιανών Αερογραμμών (που αγνοείται ακόμα ) στη βάση Ντιέγκο Γκαρσία αποκλείονται διότι ερεύνησαν με φωτογραφίες την αμερικάνικη βάση και δεν το εντόπισαν. Είναι η πρώτη φορά που ένα τόσο εξιδικευμένο περιοδικό δυτικής χώρας αναφέρεται σε αυτό το σενάριο με την υπογραφή, μάλιστα, του David Learmount, τον οποίο γνωρίζετε. Υπάρχουν νεώτερα και μη ανακοινώσιμα ως τώρα στοιχεία για το μεγαλύτερο μυστήριο στην ιστορία της πολιτικής Αεροπορίας;

Η ευκολότερη λύση αυτού του μυστηρίου θα ήταν να έχει σχέση η εξαφάνιση με την αμερικάνικη βάση στο νησί Ντιέγκο Γκαρσία.

- Γιατί;

Οι πιθανότητες σε αυτή την περίπτωση είναι δύο. Η μία να το προσγείωσαν αναγκαστικά και με κάποιο τρόπο στη βάση. Η βάση δεν είναι μόνο αυτό που φαίνεται αλλά είναι και τα υπόγεια μέρης της. Η δεύτερη πιθανότητα είναι να εφάρμοσαν ένα σύγχρονο όπλο εξουδετέρωσης του αεροπλάνου από προσώπου της γης! Να μην έμεινε τίποτα από αεροπλάνο και επιβάτες.

- Άρα θεωρείτε και εσείς πιθανό ότι το αεροπλανο είχε πάρει πορεία προς τη βάση με πιθανό έλεγχο απο τρομοκράτη;

Σύμφωνα με την έρευνα του έγκριτου περιοδικού και τον υπογράφοντα την έρευνα παλαιό φίλο μου David Learmount, το όλο σενάριο της πρωτοφανούς αυτής περίπτωσης είναι το εξής: κάποιος που είναι ιδιοφυία στη λειτουργία του συγκεκριμένου αεροπλάνου, έθεσε υπό τον έλεγχο του την πτήση. Τον αποκαλούμε ιδιοφυία, διότι έπρεπε να ξεπεράσει πολλά και πολύ εξειδικευμένα εμπόδια. Γεγονός είναι αυτή η ιδιοφυία βρέθηκε στο θάλαμο διακυβέρνησης, όπου εξουδετέρωσε όλα τα μέσα με τα οποία οι αρχές ασφαλείας έχουν εξοπλίσει το αεροπλάνο προκειμένου να είναι ασφαλές και απέναντι σε ενέργειες αυθαίρετες.

- Μόλις πριν δυο ημέρες δημοσιεύθηκαν πληροφορίες ότι ο πιλότος είχε κάνει ένα πολύ εξειδικευμένο και δύσκολο σχέδιο πτήσης σε εξομοιωτή προς την αμερικάνικη βάση και αυτό το διέγραψε από τον υπολογιστή, ώστε να μην βρεθεί σε πρώτη έρευνα. Βρέθηκε μετά απο πολύ εξειδικευμένη επιστημονική έρευνα στον υπολογιστή. Σε αυτήν την περίπτωση αναφέρεστε και αυτήν προανήγγειλε έμμεσα o Learmount;

Το γεγονός ότι ως σημερα δεν βρέθηκε το παραμικρό ίχνος παρά τις απεγνωσμένες και με κάθε μέσο έρευνες σε αέρα, ξηρά και θάλασσα, αλλά και υπό τη θάλασσα, δείχνει ότι πρέπει να προεκτείνουμε την πιθανότητα που αναφέρει ο κ. Learmount και να πούμε αυτό που εκείνος αποφεύγει να πει άμεσα. Ότι δηλαδή το αεροπλάνο πήρε, όπως λέει, πορεία προς τη βάση και πάνω στην πορεία εξαφανίστηκε ολοσχερώς, χωρίς να αφήσει κανένα ίχνος.

- Είναι δυνατόν αυτό;

Δεν είμαστε κοινωνοί των μέσων τα οποία διαθέτουν οι Αμερικανοί για μία τέτοια εξαφάνιση. Όμως δεν έχει προσκληθεί κανείς τις τελευταίες δεκαετίες να “ξεναγηθεί” στη βάση αυτή, η οποία κατά τις πληροφορίες είναι εξαιρετικά σημαντική. Επομένως μπορούμε να εικάσουμε κάθε τι.

- Δηλαδή τι ακριβώς;

Επιτρέψτε μου να σας πω ότι το μυαλό μου πάει στον… Πόλεμο των Άστρων!

- Άρα να σκεφτούμε ότι δοκίμασαν κάποιο όπλο που δεν αφήνει ίχνη;

Και εσείς λοιπόν το σκεφτήκατε…

- Μπορεί να βρεθούν στο μέλλον ίχνη και να διαψεύσουν αυτή την εικασία;

Η τεχνολογία καλπάζει. Πριν απο λίγο καιρό σας είχα πεί ότι αν ποτέ εξακριβωθεί η τύχη του αεροπλάνου δεν θα μείνουμε έκπληκτοι, αλλά κατάπληκτοι!

- Οι συγγενείς των θυμάτων προσφέρουν αμοιβή για όποιον δώσει πληροφορίες.

Αυτό είναι πρωτοφανές στα παγκόσμια χρονικά των ατυχημάτων με αεροπλάνα. Το αποτέλεσμά του λοιπόν δεν μπορεί να είναι προβλέψιμο.

- Εάν αποζημιωθούν οι συγγενείς, θα σταματήσουν να ερευνούν;

Οι κυβερνήσεις Μαλαισίας και Αυστραλίας εξακολουθούν τις έρευνες.

- Πιθανολογείτε ότι γίνονται πραγματικά τέτοιες έρευνες;

Στο βάθος, βάθος της συνείδησής μου πιστεύω ότι οι έρευνες γίνονται τυπικά, διότι έχουν πια το σύνδρομο της βεβαιότητας ότι δεν θα βρουν τιποτα.

- Μήπως επειδή είναι αχανής ωκεανός δεν βρέθηκε κάτι ακόμα;

Σ” αυτή την εξαφάνιση δεν υπάρχει τίποτα φυσιολογικό από την αρχή, δηλαδή πριν φτάσει το αεροπλάνο στον ωκεανό… Δεν θα βρεθεί ίχνος του, ούτε στις ακτές της Ανταρκτικής μετά από χρόνια…

- Γιατί να εξαφανισθεί τελείως με σκόπιμη ενέργεια και να μην σκηνοθετηθεί δυστύχημα;

Η πλήρης εξαφάνιση καλύπτει με το πέπλο του άγνωστου και άρα κάνει τα πράγματα πιο απλά. Αν βρισκόταν κάτι, τότε οι έρευνες θα ήταν απρόβλεπτο πού θα φτάσουν, δεδομένου ότι θα υπήρχε ανάμειξη και άλλων κρατών, όπως παραδείγματος χάριν η Κίνα.

- Άρα μια πλήρης εξαφάνιση συμφέρει;

Απόλυτα!

- Μερικοί μας διατύπωσαν σενάρια σκόπιμης πτώσης του Boeing 737 της Helios. Εσείς είχατε κάνει το πόρισμα. Μετά από τόσα χρόνια ποια είναι η απάντησή σας στο τι πραγματικά συνέβη στο πρωτοφανές αυτό για τα ελληνικά και παγκόσμια χρονικά δυστύχημα;

Μη δεσμευόμενος πλέον από τη συνθήκη του Σικάγου για την ασφάλεια πτήσεων, το μόνο που θέλω να δηλώσω είναι ότι την απάντηση στο πόρισμα την παρέσχε η Ελληνική Δικαιοσύνη, η οποία το απεδέχθη πλήρως καθώς και οι σημαίνοντες διεθνείς οργανισμοί.

Συμπληρωματικά σας λέω οτι το πόρισμα αυτό διδάσκεται σαν ύλη στα πανεπιστήμια που ασχολούνται με την ασφάλεια πτήσεων διεθνώς και έχει μεταφρασθεί ακόμα και στην Τουρκία, όπου επίσης διδάσκεται. Για μένα είχε επιπτώσεις όμως η υπόθεση δραματικές. Η κυριώτερη, ότι έχασα τον ύπνο μου!

- Γιατί ειδικά αυτή, δεδομένου ότι έχετε μετάσχει σε έρευνα 100 και πλέον δυστυχημάτων;

Όλα μαζί ήταν 121 δυστυχήματα. Η φινλανδική Αρχή Ασφάλειας Πτήσεων μου απέστειλε μια μελέτη στην οποια αναφέρεται ότι ερευνητές ατυχημάτων με πολλά θύματα ερχόμενοι σε άμεση επαφή με την καταστροφή και τον θάνατο τόσων πολλών, υφίστανται άμεσες επιδράσεις στο κέντρο ύπνου του ανθρώπινου εγκεφάλου. Η πάθηση είναι ανίατη.

- Τι είδατε που σας τάραξε τόσο; Μετανιώσατε για την έρευνα;

Όχι, δεν μετάνιωσα. Αλλά βρεθηκα στο σημείο του δυστυχήματος σε μόλις 35 λεπτά από την πτώση και πριν πάνε άλλοι για να μαζέψουν συντρίμμια και σώματα. Ακόμα έχω στο μυαλό μου όσα είδα εκεί. Υπάρχει άλλωστε και φωτογραφία την ώρα που προσπαθώ να σβήσω τη φωτιά από το σώμα ενός φλεγόμενου εφήβου.

- Πώς απαντάτε στο σενάριο ότι μπορεί να καταρρίφθηκε το αεροπλάνο για να μην πέσει σε κατοικημένη περιοχή;

Είχαν ληφθεί όλα τα μέτρα για το σενάριο αυτό που λέγεται «Renegade». Στα συντρίμμια του αεροσκάφους δεν υπήρχε ίχνος για πιθανή προσβολή του από πυρά και την επόμενη μέρα του ατυχήματος πήγα στην Αγχίαλο και πήρα καταθέσεις από τους χειριστές των F-16 που εξετέλεσαν την αποστολή τους, όπως είχαν διαταχθεί. Σε περίπτωση βέβαια που αεροπλάνο περνούσε το βουνό και κατευθυνόταν προς το αεροδρόμιο ή την Αθήνα υπήρχε ρητή εντολή να το καταρρίψουν σε συνεννόηση με το έδαφος. Γι” αυτό ο τότε πρωθυπουργός βρισκόταν στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και δήλωσε ότι εκείνα τα λεπτά ήταν τα δυσκολότερα της ζωής του.

- Κι όμως γράφηκε ότι το αεροπλάνο κατερρίφθη ακριβώς γι” αυτό το λόγο.

Πράγματι και στο εξωτερικό εγράφη. Δύο ημέρες μετά το δυστύχημα έστειλα μια αναφορά σον Υπουργό Μεταφορών, στην οποία διέψευδα κατηγορηματικά τους υπαινιγμούς και ανέφερα σαφώς τους λόγους για τους οποίους το αεροσκάφος κατέπεσε, λόγω εξάντλησης των καυσίμων. Η αναφορά μου κοινοποιήθηκε στον παγκόσμιο Τύπο.

- Υπάρχει η εντύπωση ότι στην Ελλάδα τα δυστυχήματα είναι λιγότερα και αν ναι πού το αποδίδετε;

Έχουμε πράγματι καλύτερη εικόνα από τη διεθνή στην ασφάλεια των πτήσεων. Διότι ακολουθούμε πιστότερα τους κανόνες. Οι μετεωρολογικές συνθήκες βοηθούν. Βέβαια έχουμε και εξαιρέσεις, όπως την τραγωδία του πρωθυπουργικού Falcon.

- Τι συνέβη εκεί;

Ένα χρόνο και μία εβδομάδα νωρίτερα είχα κάνει μια έκθεση αξιολόγησης των συνθηκών πτήσης του Falcon. Ανάμεσα στις συστάσεις μου έγραψα ότι πρέπει να σταλεί στη Γαλλία για να διορθωθούν βλάβες του ιδιόμορφες. Η σύσταση δεν εισακούσθηκε, το αεροπλάνο δεν εστάλη στους κατασκευαστές για να διορθώσουν την βλάβη και μετά ένα χρονο και μία εβδομάδα έγινε η τραγωδία του Βουκουρεστίου, ακριβώς από αυτή την αιτία που είχα επισημάνει!

Εκτύπωση Εκτύπωση e-mail e-mail