19 Δεκ 2015 18:31 Αθήνα --°C

«Παιχνιδιάρικο» ηλεκτρικό από τη Citroen

news Image

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

Η προσπάθεια της γαλλικής μάρκας να δημιουργήσει ξεχωριστά αυτοκίνητα, όπως το C4 Cactus, συνεχίζεται. Η Citroen θα λανσάρει την άνοιξη του 2016 στη Γαλλία το e-Mehari, ένα τετραθέσιο ηλεκτρικό cabrio με νεανική σχεδίαση. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της PSA στη Ρεν, ενώ η εξέλιξή του έγινε σε συνεργασία με το γαλλικό όμιλο Bollore, ο οποίος θα κατασκευάζει τις μπαταρίες πολυμερών λιθίου-μετάλλου.

Το όνομα του νέου Citroen προέρχεται από το Mehari, ένα ελαφρύ open top αυτοκίνητο που βρισκόταν στη γραμμή παραγωγής της γαλλικής μάρκας από το 1968 έως το 1988. Το e-Mehari έχει μήκος 3,81 m, δύο πόρτες και αποσπώμενη οροφή. Οι επιβάτες του μπορούν να καλύψουν το πάνω μέρος, το πίσω ή τα πλαϊνά μέρη, ανάλογα με τη διάθεσή τους και τις καιρικές συνθήκες. Στον πίσω πάγκο κάθονται δύο άτομα, ενώ όταν αναδιπλωθούν τα καθίσματα ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξάνεται από τα 200 στα 800 lt.

Το e-Mehari φέρει ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 68 PS, το οποίο είναι ικανό να χαρίσει μέγιστη ταχύτητα 110 km/h. Η αυτονομία του είναι όμως μικρή, καθώς φθάνει τα 200 km μέσα στην πόλη, όμως για την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο δεν ξεπερνά τα 100 km. Έτσι προσφέρει τη δυνατότητα μόνο για κοντινές εκδρομές και όχι για μεγαλύτερα ταξίδια. Η φόρτιση διαρκεί από 8 έως 13 ώρες, ανάλογα με την παροχή.

Η σχεδιαστική συγγένεια του e-Mehari με το C4 Cactus είναι εμφανής. Θα διατίθεται σε τέσσερα χρώματα αμαξώματος (μπλε, το πορτοκαλί των φωτογραφιών, κίτρινο και μπεζ) και δύο χρώματα οροφής (μαύρο και κόκκινο-πορτοκαλί). Ο εκτός δρόμου χαρακτήρας του τονίζεται από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα πλαστικά προστατευτικά που έχουν τοποθετηθεί περιμετρικά. Τα μέρη του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από πλαστικό ενισχυμένο με θερμική επεξεργασία, ένα υλικό που δε διαβρώνεται και «αντιστέκεται» σε μικροεπαφές.

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο κάνει πρεμιέρα στο Παρίσι στις 9 Δεκεμβρίου, επ’ ευκαιρία της Διεθνούς Διάσκεψης για το Κλίμα (COP21) που διεξάγεται εκεί. Η Citroen δεν ανακοίνωσε πάντως την τιμή του, ούτε αν μελλοντικά πρόκειται να το εξάγει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

ΠΗΓΗ: newsauto.gr

Comments
Ερυθρός Σταυρός: Το μεγάλο φαγοπότι στο εδώλιο
Δικαίωση των ερευνών και καταγγελιών μας με καθυστέρηση... 20 ετών!