Ας πούμε την αλήθεια εξαρχής. Η νέα Chevrolet Camaro ελάχιστο εμπορικό ενδιαφέρον έχει στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη γενικότερα. Αποτελεί ένα από εκείνα τα αυτοκίνητα που έχει αυστηρά τοπικό γούστο. Ίσως στην Αμερική, που οι δρόμοι είναι τεράστιοι και οι στροφές ανύπαρκτες, να έχει ένα κάποιο ενδιαφέρον, όπως όλα τα muscle cars.
Στην Ευρώπη όμως του Nurburgring, του Balocco και της Alfa Romeo 4C, η ιδιαίτερη Camaro δεν έχει θέση, σωστά; Εν μέρει. Σωστά μέχρι πρότινος, λάθος πλέον.
Η νέα Camaro είναι ένα από εκείνα τα αυτοκίνητα που σου ασκεί μια περίεργη γοητεία, είναι ένας Αμερικανός που έζησε είκοσι χρόνια στο Μιλάνο. Ναι, εξακολουθεί να είναι μεγαλύτερος σε μέγεθος από το μέσο Ευρωπαίο, ίσως η προφορά του να είναι λίγο πιο ρινική από του μέσου Ευρωπαίου, αλλά και πάλι, σου μιλάει.
Και κάτω από το καπώ, σου μιλάει περισσότερο παρά ποτέ. Με το νέο δίλιτρο τούρμπο κινητήρα, η νέα Camaro είναι σχετικά φιλική υπό το ισχύον ελληνικό φορολογικό καθεστώς, ενώ διαθέσιμοι είναι επίσης ένας V6 3.6 λίτρων και ο small block V8 των 6.2 λίτρων απευθείας από τη μεγάλη Corvette, με 455 ίππους και 617 Nm ροπής στην Camaro SS.
Αν διαβάσει κανείς το δελτίο τύπου της GM, θα δει ότι η εταιρεία υπερηφανεύεται γιατί το αμάξωμα έχει σχεδιαστεί σε αεροδυναμική σήραγγα – επόμενο βήμα να μας πουν ότι διαθέτει μια φοβερή εφεύρεση που λέγεται ελαστικά, λες και είμαστε στο 1920.
Αγνοείστε αυτές τις πληροφορίες, μαζί με το νέο Driver Mode Selector, τον προσαρμοζόμενο πίνακα οργάνων και τον εσωτερικό φωτισμό που αλλάζει, και πάμε στα ουσιαστικά θέματα.
Το βάρος έχει μειωθεί κατά 90 κιλά, ο δίλιτρος τούρμπο αποδίδει 275 ίππους και 400Nm ροπής, με 0-100 σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα. Ο ατμοσφαιρικός V6 αποδίδει 335 ίππους και 385Nm ροπής, ωστόσο διαθέτει τεχνολογία απενεργοποίησης των κυλίνδρων, άμεσο ψεκασμό και συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό βαλβίδων.
Εκτός των επιδόσεων που αναμένονται να είναι καταιγιστικές, και της οδικής συμπεριφοράς που αναμένεται να είναι βελτιωμένη, υπάρχει ένας βασικός λόγος για να προτιμήσετε την Camaro και αυτό είναι η τιμή. Η υπάρχουσα Camaro, στις Ηνωμένες Πολιτείες ξεκινά από 23.705 δολάρια, ήτοι 21.509 ευρώ. Ουάου.
Photo Credit: General Motors
Εκτύπωση e-mail