2016 Fiat 500: 500 Reloaded

ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ, ΤΟ ΜΙΚΡΟ FIAT ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ 500X

500slfl15
Η ιταλική φίρμα αναβάθμισε το 500ράκι με περιορισμένης έκτασης στυλιστικές αλλαγές, πλούσιο πακέτο εξοπλισμού και αλλαγές στα σημεία για τη γκάμα κινητήρων. Γράφει ο Φίλιππος Ντάσκας

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς πως το αγαπημένο 500ράκι είναι ήδη 8 ετών, έχοντας κάνει το ντεμπούτο του στις 4 Ιουλίου του μακρινού (και σίγουρα πιο ευτυχισμένου) 2007. Το σπιρτόζικο Fiat, με τη ρετρό εμφάνιση και τις μινιόν διαστάσεις του έχει στο μεταξύ διαγράψει μια ιδιαίτερα επιτυχημένη εμπορική πορεία, έχει δεχθεί σημαντικές αλλαγές κάτω από το καπώ με την εμφάνιση των TwinAir μοτέρ, ενώ η γκάμα της οικογένειας 500 έχει εμπλουτιστεί με το εντυπωσιακό εκτός δρόμου 500Χ και το (όχι και τόσο εντυπωσιακό) 500L.

Φέτος, και πάλι στις 4 Ιουλίου (η ημερομηνία είναι σημαδιακή, αφού στις 4 Ιουλίου 1957 έκανε την εμφάνισή του το «ορίτζιναλ» 500), η Fiat προχώρησε σε μια ανανέωση, ένα καλοδεχούμενο φρεσκάρισμα του μικρού της, που το ευθυγραμμίζει περισσότερο με την υπόλοιπη γκάμα.

Σχεδιαστικά οι αλλαγές δεν είναι ιδιαίτερα πολλές, ενώ ξεχωρίζουμε τα φωτιστικά σώματα εμπρός που έγιναν λίγο πιο οβάλ, κατά τα πρότυπα του 500Χ και την ανασχεδιασμένη και πιο κομψή εισαγωγή αέρα. Το ίδιο και στο πίσω μέρος, που τα νέα LED φωτιστικά σώματα θυμίζουν λίγο τα σχέδια του πρωτότυπου Trepiuno, το οποίο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι της Γενεύης το 2004 και αποτέλεσε τον προπομπό του σημερινού 500.

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι εξίσου διακριτικές, ωστόσο αναβαθμίζουν σαφώς την εικόνα αλλά και το τεχνολογικό επίπεδο του 500. Η έγχρωμη οθόνη 5» του συστήματος UConnect έχει έρθει από την ομόσταυλη Chrysler και φιλοξενεί τις λειτουργίες του ηχοσυστήματος και του συστήματος πλοήγησης, ενώ ως προαιρετικός εξοπλισμός διατίθεται και η πλήρης αντικατάσταση των αναλογικών οργάνων από μία έγχρωμη οθόνη με ψηφιακό ταχύμετρο και εντυπωσιακά γραφικά. Μικρές αλλαγές παρατηρούμε στους διακόπτες και τα επιμέρους χειριστήρια, αλλά και στο ολοκαίνουριο τριάκτινο τιμόνι με τις πινελιές χρωμίου, που προσδίδει στο εσωτερικό μια αύρα ποιότητας.

Δύο νέα χρώματα είναι διαθέσιμα για το αμάξωμα, ενώ ταυτόχρονα οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι ολοκαίνουριες. Η Fiat έχει προχωρήσει επίσης σε ενίσχυση της ηχομόνωσης σε στοχευμένα σημεία, έτσι ώστε η καμπίνα των επιβατών να είναι ακόμα πιο ήσυχη.

Στο μέτωπο των κινητήρων, η υπάρχουσα γκάμα βενζίνης και πετρελαίου παραμένει χωρίς αλλαγές, με τα μοτέρ 1.2 69 ίππων, 0.9 TwinAir των 85 και 105 ίππων και τον ενδιαφέροντα 1.3 MultiJet πετρελαίου των 95 ίππων, ο οποίος πλέον εκπέμπει μόλις 89 g/km διοξειδίου του άνθρακα. Όλοι οι κινητήρες πληρούν την οδηγία Euro6 και συνδυάζονται είτε με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων, είτε με το ημιαυτόματο ηλεκτροϋδραυλικό κιβώτιο Dualogic, που διαθέτει και χειριστήρια στο τιμόνι.

Το νέο Fiat 500 αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία το πολύ μέχρι το φθινόπωρο, ενώ η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθηθεί δεν θα είναι σημαντικά διαφορετική από τη σημερινή.

Εκτύπωση Εκτύπωση e-mail e-mail