Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

ART & LIFE

Τα ρούχα (όχι τα μοντέλα) πρωταγωνιστούν στην καμπάνια του Alexander Wang

"H διατήρηση του ζωηρού πνεύματός του υπογραμμίζει την ομορφιά του αντικειμένου"
ART & LIFE
Πέμ, 08/03/2018 - 11:08
Γράφει το Newsroom

Τον περασμένο μήνα ο Alexander Wang παρουσίασε στη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης τη συλλογή του Φθινόπωρο/Χειμώνας 2018 σε μία επίδειξη που έλαβε χώρα στην παλιά έδρα της Vogue στην Times Square.

Η συλλογή περιελάμβανε δερμάτινα σύνολα ταγιέρ με φούστες, μακριά παλτό και μικροσκοπικά γυαλιά ηλίου, τα οποία θα ταίριαζαν στην Τρίνιτι της κινηματογραφικής σειράς επιστημονικής φαντασίας «The Matrix».

Τώρα ο Alexander Wang παρουσίασε τη διαφημιστική του καμπάνια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018, στην οποία παραλείπεται η γνωστή στρατιά μοντέλων, ώστε να αιχμαλωτίζεται η ενέργεια των ρούχων. 

Μικρογραφία

Στην καμπάνια ο φωτογράφος, Άλμπερτ Ουάτσον, γνωστός για τα ασπρόμαυρα πορτρέτα της Κέιτ Μος, του Ντέιβιντ Μπόουι και του Τουπάκ προβάλλει τα ρούχα και παρουσιάζει ρήσεις που συνδέονται με εκείνους που τα φόρεσαν. 

Από τις γόβες στιλέτο τυλιγμένες με συρματόπλεγμα έως ένα αμάνικο τοπ πιασμένο από clips τα ρούχα εμφανίζονται σε Black & White style, για το οποίο είναι γνωστός ο Ουάτσον. 

«Για την καμπάνια μας για την Άνοιξη 2018 ήθελα να δώσω μία δημιουργική δύναμη στις γυναίκες που με εμπνέουν, αφήνοντας τες να επιλέξουν τα κομμάτια που ήθελαν να φορέσουν, οπουδήποτε ήθελαν να τα φορέσουν. Η αφαίρεση του υποκειμένου που φόρεσε τα ρούχα από τη φωτογράφηση, αλλά η διατήρηση του ζωηρού πνεύματός του υπογραμμίζει την ομορφιά του αντικειμένου και ελπίζουμε να εξάπτει τη φαντασία του θεατή» ανέφερε ο Alexander Wang.

Πηγή
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Newsroom