Κυριακή - 17 Δεκεμβρίου 2017

Είναι επίσημο: Η Opel και Vauxhall έγιναν η 4η και 5η μάρκα του ομίλου Peugeot-Citroën

Είναι επίσημο: Η Opel και Vauxhall έγιναν η 4η και 5η μάρκα του ομίλου Peugeot-Citroën

"Με το δεξί" φαίνεται να μπήκε ο Αύγουστος για τον όμιλο PSA, μητρική των Peugeot, Citroën, DS και, από σήμερα, των Opel και Vauxhall, του τελευταίου εναπομένοντος ευρωπαϊκού βραχίονα της General Motors.

Οι δύο μάρκες, που μοιράζονται τη γκάμα τους και αποτελούσαν κομμάτι του αμερικανικού γίγαντα από το 1929, αποτελούν πλέον κομμάτι της PSA, που έγινε ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής σε ευρωπαϊκό επίπεδο, με κομμάτι 17% της συνολικής αγοράς για το πρώτο εξάμηνο του 2017.

Δεν είναι ξεκάθαρο με ποιον τρόπο η PSA θα διαφοροποιήσει τις Opel/Vauxhall από την Peugeot, με την οποία μοιράζονται τόσο το target group τους, όσο και αρκετά από τα μοντέλα τους (το νέο Grandland X είναι κατ'ουσίαν ένα Peugeot 3008) ενώ ο - επιλεγμένος πρόσφατα από την PSA - CEO της Opel/Vauxhall, Michael Lohscheller, θα παρουσιάσει σε 100 ημέρες το νέο σχέδιο για τη στρατηγική στόχευση της εταιρείας.

Σημαντική λεπτομέρεια είναι επίσης η εξαγορά του ευρωπαϊκού βραχίονα της GM Financial, ενός πιστωτικού ιδρύματος ουσιαστικά, το οποίο θα έχει και την πιστοληπτική ικανότητα ώστε να προχωρήσει τα χρηματοδοτικά προγράμματα του ενοποιημένου σχήματος.

Οι παραδοσιακά καλές σχέσεις μεταξύ Ηνωμένων Πολιτειών και Γαλλίας φαίνεται πως έπαιξαν το ρόλο τους στην ολοκλήρωση αυτής της συμφωνίας, ειδικά με δεδομένο πως η Γαλλική κυβέρνηση αποτελεί έναν από τους κυριότερους μετόχους του Ομίλου PSA από το 2014. Ο Όμιλος PSA, που πλέον αποτελείται από πέντε μάρκες, τις Peugeot, Citroën, την πολυτελή DS, την Opel και τη Vauxhall, ανακοίνωσε στις 25 Ιουλίου κέρδη-ρεκόρ, ενισχυμένα από τη νέα στρατηγική για μικρότερο όγκο πωλήσεων με ταυτόχρονα αυξημένα περιθώρια κέρδους ανά μονάδα. Το ποσοστό κέρδους ανά όχημα σκαρφάλωσε στο 7.3%, ένα από τα μεγαλύτερα για mainstream κατασκευαστή, ενισχυμένο από μικρότερες εκπτώσεις και την πολύ καλή εμπορική πορεία μοντέλων όπως τα Peugeot 308 και 3008.

Το αντίπαλον δέος της Volkswagen στην ευρωπαϊκή αγορά, θα παίζει πλέον "εντός έδρας", καθώς η Opel θα συνεχίσει να κατασκευάζει οχήματα στα εργοστάσια του Eisenach και του Kaiserslautern, ενώ η απόκτηση της Vauxhall, που επίσης διαθέτει εργοστάσια στο Ellesmere Port και το Luton, εγγυάται μεγαλύτερη διείσδυση στην πολύ σημαντική βρετανική αγορά.

 

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Τα Ντοκουμέντα είναι μια δημοσιογραφική ιστοσελίδα ειδήσεων, ερευνών, αποκαλύψεων και απόψεων, με την επιμέλεια του Γιάννη Ντάσκα.

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Newsletter

Συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λαμβάνεις κάθε Πέμπτη το εβδομαδιαίο newsletter του ntokoumenta.gr με όλα τα νέα της Ελλάδας