Κυριακή - 22 Οκτωβρίου 2017

Έρχεται το GP Ιαπωνίας την Κυριακή – Preview

Έρχεται το GP Ιαπωνίας την Κυριακή – Preview

Στην Ιαπωνία και την πίστα της Σουζούκα στρέφονται πλέον τα βλέμματα για το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, σε έναν αγώνα που αναμένεται να καθορίσει εν πολλοίς την τύχη τόσο του Σεμπάστιαν Φέτελ, όσο και του Λιούις Χάμιλτον για την κατάκτηση του τίτλου.

Για τον Χάμιλτον, τα προβλήματα εστιάζονται σε δύο παράγοντες: ο πρώτος ήταν το GP της Μαλαισίας, στην οποία μόλις που κατάφερε να κρατήσει το κεφάλι του πάνω απ’ το νερό κατακτώντας τη δεύτερη θέση, καθώς η σιγουριά του είδε την πρωτιά να περνάει στον 20χρονο πιλότο της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν, παρά την pole που είχε κερδίσει έπειτα από μία αρκετά κακή Παρασκευή.

 

Το δεύτερο, ακούει στο όνομα Βάλτερι Μπότας. Ο ομόσταυλος Φινλανδός πιλότος της Mercedes έχει πραγματοποιήσει μέτριες εμφανίσεις έπειτα από την επιστροφή από την καλοκαιρινή διακοπή, σε σημείο που πλέον δεν αποτελεί την απειλή για απόσπαση βαθμών από τον Φέτελ που ήλπιζαν οι άνθρωποι της Mercedes. Τα λόγια του επικεφαλής, Τότο Βουλφ, ότι «η εικόνα για τον Βάλτερι αποτελεί μεγαλύτερη πρόκληση, ώστε να μπορέσουμε να του δώσουμε το όχημα που χρειάζεται για να αποδώσει» καθώς και η παραδοχή από πλευράς Mercedes ότι σημαντικό ρόλο στη φετινή της επιτυχία παίζουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ανταγωνιστές, αντανακλούν τα εσωτερικά θέματα που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν οι Γερμανοί για τα τελευταία πέντε Grand Prix.

Από την άλλη μεριά, στη Ferrari, μετά από την καταστροφή της Σιγκαπούρης τα χαμόγελα έχουν αρχίσει να επιστρέφουν στο ιταλικό στρατόπεδο. Η απόδοση του Φέτελ στη Μαλαισία ήταν εξαιρετική, με το ταλέντο του να καταφέρνει να τον ανεβάσει από το ξεκίνημα στην τελευταία θέση, στο να τερματίσει στην τέταρτη, χάνοντας το βάθρο με σχετικά μικρή διαφορά από τον Ρικάρντο. Η ανησυχία που προκλήθηκε για την κατάσταση του κιβωτίου μετά την σύγκρουση με τον Στρολ μετά την καρώ σημαία στη Μαλαισία φαίνεται να μην μετουσιώνεται σε πραγματικό πρόβλημα και η μη αλλαγή κιβωτίου σημαίνει ότι ο Φέτελ δεν θα τιμωρηθεί με ποινή πέντε θέσεων στην Ιαπωνία. Από την άλλη ο Ραϊκόνεν φαίνεται να απειλεί τον Χάμιλτον αφαιρώντας του βαθμούς πολύ περισσότερο απ’ό,τι ο Μπότας τον Φέτελ, με τη Ferrari να ελπίζει πως, αν ξεπεραστούν τα απρόοπτα των τελευταίων αγώνων, οι δύο πιλότοι της θα καταφέρουν να ανακτήσουν το προβάδισμα στο πρωτάθλημα.

Για το αφεντικό της Ferrari, Σέρτζιο Μαρκιόνε, το πρόβλημα που παρουσιάστηκε με τα δύο οχήματα στη Μαλαισία οφείλεται στην «νεαρή ομάδα» που έχει αναλάβει τους κινητήρες και πως «η ποιότητα κάποιων συστημάτων δεν είναι στο σωστό επίπεδο για ένα αγωνιστικό όχημα», χαρακτηρίζοντας τα προβλήματα αντοχής και αξιοπιστίας «άσχημα» και προσθέτοντας πως ήδη έχει αναληφθεί δράση ώστε να ξεπεραστούν τα θέματα στην ομάδα.

Σε κάθε περίπτωση, και με δεδομένα τα εγγενή προβλήματα και τους περιορισμούς της πίστας του ιαπωνικού GP, ο αγώνας της Κυριακής θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς θα καθορίσει εν πολλοίς τις πιθανότητες του Φέτελ να ανατρέψει την σε βάρος του διαμορφούμενη κατάσταση, αλλά και την ικανότητα του Χάμιλτον να διατηρήσει την ψυχραιμία του – και την πρωτιά.

 

 

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Τα Ντοκουμέντα είναι μια δημοσιογραφική ιστοσελίδα ειδήσεων, ερευνών, αποκαλύψεων και απόψεων, με την επιμέλεια του Γιάννη Ντάσκα.

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Newsletter

Συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λαμβάνεις κάθε Πέμπτη το εβδομαδιαίο newsletter του ntokoumenta.gr με όλα τα νέα της Ελλάδας