Σάββατο - 25 Νοεμβρίου 2017

(VIDEO) H Citroën συνεχίζει την SUV επίθεσή της με το C3 Aircross, αποχαιρετώντας το Picasso

(VIDEO) H Citroën συνεχίζει την SUV επίθεσή της με το C3 Aircross, αποχαιρετώντας το Picasso

Η γκάμα των MPV Picasso της Citroën είναι, πιθανότατα, η πλέον επιτυχημένη από Ευρωπαίο κατασκευαστή και όλα, όπως θυμόμαστε, ξεκίνησαν από εκείνη την θρυλική διαφήμιση για την Xsara Picasso, όπου τα ρομπότ της γραμμής παραγωγής ξέφευγαν από τις "αρμοδιότητές" τους, υπό τους ήχους του "Sympathique" των Pink Martini, για να δημιουργήσουν ένα έργο τέχνης.

Από τότε, ωστόσο, έχει κυλήσει νερό στο αυλάκι, τα SUV έχουν ανέβει στην κορυφή των προτιμήσεων των καταναλωτών σε Ευρώπη και παγκόσμια και η Citroën, που μετά την αναγέννηση του Groupe PSA, κοιτάζει πλέον σε όλες τις γωνίες του πλανήτη και προσπαθεί να στήσει ένα φιλικό και χρηστικό προφίλ - τα C4 Cactus, C3, C5 Aircross είναι τα πρώτα δείγματα της νέας φιλοσοφίας, και τώρα προστίθεται σε αυτά και το ολοκαίνουριο C3 Aircross.

Και θα πρέπει να πούμε, ότι είναι αρκετά ελκυστικό. Ναι μεν δε μοιάζει έτοιμο να ανέβει στην κορυφή του Ολύμπου (και, χωρίς καν τετρακίνηση, δεν παλεύει καν να κατακτήσει αυτό το τρόπαιο), είναι πάντως ευχάριστο, στα πρότυπα των νέων Citroën, με χρωματικές πινελιές και αυτά τα περίεργα πίσω πλαϊνά παράθυρα. Μιλώντας για αυτά, είναι κατασκευασμένα από ειδικό πλαστικό και διαθέτουν ειδικά γραφικά φιλμ με γραμμώσεις, βοηθώντας, μεταξύ άλλων, στο να προστατευθεί το εσωτερικό από τις ακτίνες του ήλιου.

 

Τα 8 χρώματα του αμαξώματος, τα 4 χρώματα της οροφής και τα 4 χρωματικά πακέτα αλλά και η ποικιλία από ζάντες αλουμινίου, φτιάχνουν 90 διαφορετικούς συνδυασμούς εμφάνισης, ενώ αντίστοιχες δυνατότητες υπάρχουν και για το εσωτερικό, που είναι σαφώς επηρεασμένο από το C3. Μέρος του προγράμματος Advanced Comfort, τα καθίσματα αναμένεται να είναι ιδιαίτερα άνετα, ενώ η αίσθηση joie de vivre ενισχύεται από την εντυπωσιακή ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή.

Το ατού του νέου C3 Aircross, ωστόσο, είναι η ιδιαίτερα ψαγμένη πρακτικότητα, καθώς η καμπίνα διαθέτει αρκετά μεγάλους χώρους και αρκετά ευέλικτες λύσεις. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών ανέρχεται από 410 μέχρι 520 λίτρα με τα καθίσματα όρθια, κι αυτό γιατί τα πίσω καθίσματα μπορούν να συρθούν πιο μπροστά και μάλιστα χωρισμένα σε δύο τμήματα.

Το πλήρες σετ ηλεκτρονικών βοηθημάτων είναι φυσικά διαθέσιμο (και εδώ Grip Control αλλά και Hill Assist Descent για πολύ ελαφριές off-road διαδρομές), ωστόσο, μαζί βρίσκουμε ασύρματη φόρτιση για smartphones, ενώ και οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι, σύμφωνα με τη Citroën, πολυάριθμες και ιδιαίτερα ευρύχωρες.

Η συνήθης πλέον γκάμα των κινητήρων του Ομίλου PSA δίνει το "παρών", στην οποία κυριαρχούν οι τρικύλινδροι PureTech βενζίνης 1.200άρηδες σε 82, 110 και 130 ίππους (οι δύο τελευταίοι με τούρμπο), ενώ στους BlueHDi ντίζελ βρίσκουμε τα γνωστά μοτέρ των 100 και 120 ίππων. Όλοι συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο, ενώ ο PureTech των 110 ίππων συνδυάζεται και με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Το νέο C3 Aircross θα ξεκινήσει την εμπορική πορεία του κατά το δεύτερο μισό του 2017, σε τιμές που, ναι μεν δεν είναι γνωστές, θα ακολουθούν ωστόσο σε μεγάλο βαθμό την κλίμακα του απερχόμενου C3 Picasso.

 

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Τα Ντοκουμέντα είναι μια δημοσιογραφική ιστοσελίδα ειδήσεων, ερευνών, αποκαλύψεων και απόψεων, με την επιμέλεια του Γιάννη Ντάσκα.

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Newsletter

Συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λαμβάνεις κάθε Πέμπτη το εβδομαδιαίο newsletter του ntokoumenta.gr με όλα τα νέα της Ελλάδας