Παρασκευή - 22 Σεπτεμβρίου 2017

Η SEAT συνεχίζει την επίθεση στα SUV με το νέο μικρό Arona

Η SEAT συνεχίζει την επίθεση στα SUV με το νέο μικρό Arona

Αν το έτος 2017 θα μπορούσε να ανακηρυχθεί επάξια "έτος SUV", είναι γιατί φαίνεται ότι σχεδόν κάθε άλλη εβδομάδα γράφουμε για ένα ολοκαίνουριο εκτός δρόμου από μία διαφορετική εταιρεία. Όχι τίποτε άλλο, αλλά πλέον αρχίζουμε να ξεμένουμε από πράγματα να πούμε για καθένα από αυτά.

Τώρα, για παράδειγμα, η SEAT προσθέτει στη γκάμα της το ολοκαίνουριο Arona, το οποίο και τοποθετείται στη γκάμα της ως μικρό "αδερφάκι" του Ateca (κατά τη γνώμη μας του πιο επιτυχημένου μικρομεσαίου SUV του ομίλου VW). Καθαρά μέσα στη B κατηγορία των supermini, το Arona καλείται να αντιμετωπίσει τα Citroën C3 Aircross, Renault Captur, Kia Stonic και Hyundai Kona, με μία γκάμα τριών διαφορετικών μοτέρ με συνολικά πέντε διαμορφώσεις ιπποδύναμης και τρία διαφορετικά κιβώτια (5-τάχυτα και 6-τάχυτα μηχανικά, 7-τάχυτο DSG). Και, όπως είναι επίσης αναμενόμενο, μοιάζει με ένα μικρό Ateca. Καθόλου άσχημο.

Και με την παραπάνω παράγραφο θα μπορούσαμε να συνοψίσουμε το νέο Arona, αλλά τότε δεν θα είχε κανένα νόημα, οπότε ας πέσουμε λίγο βαθύτερα.

Βλέπετε το Arona το οποίο, ειρήσθω εν παρόδω, ονοματίστηκε από την ομώνυμη πόλη στην Τενερίφη των Καναρίων Νήσων, είναι ένα νέο SEAT, και, ως τέτοιο, παρουσιάζει αρκετό ενδιαφέρον καθώς, στα πλαίσια του ομίλου Volkswagen, καταλαμβάνει μια θέση που ορίζεται από ίσα μέρη πρακτικότητας και σπορ οδικής συμπεριφοράς. Σε ό,τι αφορά το πρώτο, νομίζουμε θα συμφωνήσετε πως, με 400 λίτρα χώρο αποσκευών, μάλλον έχει αυτό το ζήτημα καλυμμένο. Σε ό,τι αφορά τη σπορτίφ συμπεριφορά, η SEAT βασίζει το νέο Arona στην πλατφόρμα MQB A0 (πρακτικά μιλάμε για την πλατφόρμα των Ibiza και Polo), και του χαρίζει επίσης το 1.500άρι TSI μοτέρ των 150 ίππων στην έκδοση FR, προσαρμοζόμενη ανάρτηση και Drive Profile για επιλογή διαφορετικών λειτουργιών οδήγησης. Προφανώς χωρίς να το έχουμε οδηγήσει δεν μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη, ωστόσο είναι ένα καλό σημάδι που αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται μόνο με χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο.

Σχεδιαστικά, το Arona όπως είπαμε είναι ένα αρκετά όμορφο SUV, μυώδες και αθλητικό, με έντονες ακμές και γωνίες που του χαρίζουν έναν ενδιαφέροντα χαρακτήρα, ενώ και το εσωτερικό (που, σύμφωνα με την εταιρεία, ακολουθεί κάτι που χαρακτηρίζεται ως High Console Concept, αλλά εμείς δεν θα κάνουμε τον κόπο να ασχοληθούμε με πομπώδεις μαρκετινίστικες εκφράσεις), είναι λιτό και αρκετά ενδιαφέρον, με ραφές και λεπτομέρειες σε χρωματική αντίθεση, γερές δόσεις εξαρτημάτων του ομίλου VW και ηχοσύστημα με τα δεδομένα Apple CarPlay, Android Auto για smartphone mirroring, αλλά και δυνατότητα προσθήκης του πακέτου BeatsAudio, με 6 ηχεία, 8-κάναλο ενισχυτή 300W και subwoofer.

Διαθέσιμο, όπως και τα Leon, Ateca και Ibiza, σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (Reference, Style, FR και Xcellence), το νέο Arona θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο, με την εμπορική του πορεία να ακολουθεί σύντομα μετά.

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Τα Ντοκουμέντα είναι μια δημοσιογραφική ιστοσελίδα ειδήσεων, ερευνών, αποκαλύψεων και απόψεων, με την επιμέλεια του Γιάννη Ντάσκα.

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Newsletter

Συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λαμβάνεις κάθε Πέμπτη το εβδομαδιαίο newsletter του ntokoumenta.gr με όλα τα νέα της Ελλάδας