Κυριακή - 17 Δεκεμβρίου 2017

Jaguar E-Pace: Από τζάγκουαρ... αγριόγατα

Jaguar E-Pace: Από τζάγκουαρ... αγριόγατα

Μη μας παρεξηγείτε, μόνο από άποψη μεγέθους γιατί κατά τα άλλα, η νέα Jaguar E-Pace, φρέσκια μετά την επιτυχία της μεγαλύτερης αδερφής της, της F-Pace, αποτελεί το επόμενο βήμα για τη δημιουργία μίας πλήρους γκάμας για τη βρετανική φίρμα.

Και θα πρέπει να πούμε πως, εμφανισιακά τουλάχιστον, η E-Pace είναι προφανώς το ομορφότερο μικρομεσαίο SUV, ξεπερνώντας με άνεση ανταγωνιστές όπως το Audi Q3 ή τη BMW X1 (αν και επιφυλασσόμαστε για το επερχόμενο Volvo XC40), και αποτελώντας ένα γνήσιο ανταγωνιστή για το Range Rover Evoque.

Και, μιλώντας για τη Land Rover, που αποτελεί αδελφή εταιρεία της Jaguar, η νέα E-Pace δεν θα κλέψει πελάτες από τη γκάμα των SUV της; "Όχι", λέει η Jaguar, καθώς ισχυρίζεται πως ο χαρακτήρας των δικών της εκτός δρόμου είναι πολύ πιο σπορ και εντός δρόμου, με τα Land Rover και Range Rover να εξειδικεύονται στο σκαρφάλωμα βουνίσιων κορυφών.

Σχεδιαστικά σίγουρα η Jaguar έχει δίκιο καθώς, ακόμα και σε σχέση με την F-Pace το νέο της baby SUV δεν έχει μεγάλες ομοιότητες, εκτός ίσως από το πίσω μέρος με τα λεπτά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Αντίθετα, η νέα E-Pace θυμίζει πολύ περισσότερο μία εκτός δρόμου F-Type, ειδικά στην μπροστινά μάσκα αλλά και στο εσωτερικό, που φαίνεται σαν να ξεριζώθηκε από κάποιο σπορ διθέσιο κουπέ. Αλλά η E-Pace είναι αναμφίβολα ένα επιτυχημένο design, σπορ και μυώδες με πολύ ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες μέσα κι έξω. Δεν είναι επίσης ιδιαίτερα μεγάλη, όντας περίπου 10 εκατοστά μεγαλύτερη από ένα Volkswagen Golf, χωρίς ωστόσο να γίνονται θυσίες στους χώρους χάρη στο πολύ καλό μεταξόνιο των 2.681 μέτρων και το χώρο αποσκευών που ξεκινά από τα 577 λίτρα!

Η συνηθισμένη τεχνολογική σουίτα της Jaguar είναι διαθέσιμη και στην E-Pace, με χαρακτηριστικά όπως το ασύρματο κλειδί Activity Key που φοριέται στον καρπό σαν ρολόι, επιτρέποντας να πας οπουδήποτε χωρίς να πάρεις το συμβατικό κλειδί το οποίο απενεργοποιείται, ενώ το σύστημα infotainment αποκτά οθόνη αφής έως και 10 ίντσες με δύο διαφορετικά ηχοσυστήματα της Meridian και ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών.

Αντίστοιχα και κάτω από το καπώ, η γκάμα των Ingenium κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου κάνει την εμφάνισή της, με τους δίλιτρους βενζίνης να αποδίδουν 250 και 300 ίππους και τους δίλιτρους πετρελαίου να ξεκινούν από 150 άλογα, καταλήγοντας σε 180 και 240 ίππους για τις δυνατότερες εκδόσεις, συνδυαζόμενες με 6-τάχυτο μηχανικό ή 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF.

Η νέα E-Pace παρουσιάστηκε στο Λονδίνο θέτοντας ένα επίσημο ρεκόρ για το μακρύτερο barrel roll με αυτοκίνητο, πραγματοποιώντας ένα άλμα 15.3 μέτρων με στροφή 270 μοιρών, με τον Βρετανό stunt driver Terry Grant στο τιμόνι, όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο παρακάτω:

 

Η Jaguar E-Pace αναμένεται και στην Ελλάδα το φθινόπωρο, με τη βρετανική φίρμα να ισχυρίζεται πως οι τιμές της θα είναι απόλυτα ανταγωνιστικές, ξεκινώντας από 32.000 περίπου ευρώ στη Βρετανία. Στο μεταξύ, μπορείτε να τσεκάρετε στο βίντεο παρακάτω ένα λεπτομερές walkthrough της νέας E-Pace, όπως δόθηκε στη δημοσιότητα με την παρουσίασή της:

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Τα Ντοκουμέντα είναι μια δημοσιογραφική ιστοσελίδα ειδήσεων, ερευνών, αποκαλύψεων και απόψεων, με την επιμέλεια του Γιάννη Ντάσκα.

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Newsletter

Συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λαμβάνεις κάθε Πέμπτη το εβδομαδιαίο newsletter του ntokoumenta.gr με όλα τα νέα της Ελλάδας