Παρασκευή - 24 Νοεμβρίου 2017

(VIDEO) Το Mazda CX-5 είναι το σπορ crossover που θέλουμε, αλλά δεν μπορούμε να έχουμε

(VIDEO) Το Mazda CX-5 είναι το σπορ crossover που θέλουμε, αλλά δεν μπορούμε να έχουμε

Αν μας ρωτήσετε ποια είναι η φίρμα που μας στέρησε η κρίση και μας λείπει περισσότερο, πιθανότατα δεν θα απαντήσουμε τη Saab. Βλέπετε, όσο καλοί κι αν ήταν οι Σουηδοί, δυστυχώς δεν φρόντισαν να εξελίξουν τη γκάμα τους όσο έπρεπε για να μείνουν ανταγωνιστικοί. Η απάντηση είναι μία: "Mazda". Μπορεί η ιαπωνική φίρμα να μην έχει πτωχεύσει, αυτό δεν σημαίνει όμως πως διατίθενται στην Ελλάδα, μετά το κλείσιμο του πρώην εισαγωγέα τους.

Το μυστικό της ιαπωνικής φίρμας δεν είναι το μάρκετινγκ. Με καμπάνιες όπως η αλήστου μνήμης "zoom-zoom" (σλόγκαν που ακόμα χρησιμοποιείται), κανείς δεν θα σας κατηγορήσει αν δεν μπορείτε να θυμηθείτε μια αξιομνημόνευτη διαφήμισή της. Δεν είναι ούτε και το image της μάρκας, άλλωστε η Mazda απέχει παρασάγγας από οτιδήποτε premium. Εκεί ακριβώς κρύβεται η γοητεία της. Premium τεχνολογία, premium ποιότητα, premium οδική συμπεριφορά και premium design σε καθόλου premium τιμές. Η Mazda χαρίζει τη χρυσή τομή.

Και με το νέο της crossover, το CX-5 η ιαπωνική εταιρεία μας θυμίζει τι χάνουμε.

Έπειτα από πέντε χρόνια και 1.5 εκατ. παγκόσμιες πωλήσεις, ο αντίπαλος του Tiguan περνά στη νέα γενιά του, με φρέσκο σχεδιασμό, καλοσχεδιασμένη καμπίνα που θυμίζει MX-5 και βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά.

Ειδικά για το νέο CX-5, η Mazda έχει εξελίξει ένα ολοκαίνουριο χρώμα, το εικονιζόμενο Soul Red Crystal, το οποίο έχει εξελιχθεί στη βάση της τεχνοτροπίας TAKUMINURI (με το Τακαμούρι καμία σχέση) ειδικά ώστε να χαρίζει αυξημένη φωτεινότητα και διαφάνεια, αναδεικνύοντας τη στυλιστική γλώσσα KODO.

 

 

Η καμπίνα έχει σχεδιαστεί με ποιοτικότερα χαρακτηριστικά και η ανάπτυξη κατά πλάτος της κεντρικής κονσόλας συντελεί στο να θυμίζει περισσότερο αυτή του roadster MX-5 (το οποίο επίσης στην τελευταία γενιά του μας έχει κάνει να το ποθούμε) - θα θέλαμε το δικό μας με το προαιρετικό λευκό δέρμα, που είναι πραγματικά ελκυστικό.

Κάτω από το καπώ βρίσκουμε δύο μοτέρ, το ντίζελ SKYACTIV-D των 2.2 λίτρων σε 150 και 175 ίππους και τον SKYACTIV-G βενζίνης των 2.0 λίτρων απόδοσης 165 ίππων - ελέω της απαρχαιωμένης φορολόγησης στην Ελλάδα, αμφότεροι καρποί απαγορευμένοι για το ευρύ κοινό. Για την ιστορία πάντως, συνδυάζονται και οι δύο τόσο με 6-τάχυτο χειροκίνητο όσο και με το 6-τάχυτο αυτόματο SKYACTIV-DRIVE ενώ το παρόν δίνει και το σύστημα τετρακίνησης i-ACTIV, εάν ο πελάτης επιθυμεί.

 

 

Χρησιμοποιώντας βελτιωμένη ηχομόνωση και αεροδυναμικές παρεμβάσεις, η Mazda υπόσχεται σαφή οφέλη στην ποιότητα κύλισης και την παρεχόμενη άνεση, με τα μοτέρ πετρελαίου να έχουν δεχθεί επιπρόσθετες παρεμβάσεις ώστε να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά οι κραδασμοί. Όλα τα προαναφερόμενα έχουν ως συνέπεια τη μείωση του επιπέδου θορύβου κατά σχεδόν 1.3 dB σε οδήγηση στα 100 km/h.

Για την ώρα, ο μόνος τρόπος να απολαύσουμε το νέο CX-5 είναι στις φωτογραφίες όπως και στο βίντεο που ακολουθεί (αν φυσικά δεν δούμε κάποιο εισαγωγής από κάποια άλλη χώρα της Ε.Ε.) και να ελπίζουμε πως ίσως, κάποια στιγμή, η Mazda θα εισακούσει το "γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα".

© Mazda Motor Europe

 

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Τα Ντοκουμέντα είναι μια δημοσιογραφική ιστοσελίδα ειδήσεων, ερευνών, αποκαλύψεων και απόψεων, με την επιμέλεια του Γιάννη Ντάσκα.

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Newsletter

Συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λαμβάνεις κάθε Πέμπτη το εβδομαδιαίο newsletter του ntokoumenta.gr με όλα τα νέα της Ελλάδας