Σάββατο - 16 Δεκεμβρίου 2017
Thursday, 16 November 2017 13:18

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Προβλήματα και ελλείψεις καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Προβλήματα και ελλείψεις καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι

Στη νέα εποχή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου περνούν οι αστικές συγκοινωνίες, αφού παύουν να ισχύουν τα χάρτινα εισιτήρια και όλες οι μετακινήσεις θα γίνονται πλέον με το νέο κόμιστρο.

Αίθουσα Σύνταξης

Από σήμερα ξεκινά το ξήλωμα ή σκέπασμα των παλιών ακυρωτικών μηχανημάτων με τους συγκοινωνιακούς φορείς να επιστρατεύουν ένα μεγάλο επιτελείο εργαζομένων, οι οποίοι θα βρίσκονται στους σταθμούς για να εκπαιδεύουν αλλά και να ελέγχουν τους επιβάτες. Οι συνθήκες θα δυσκολέψουν από την επόμενη Δευτέρα 20 Νοεμβρίου που είναι προγραμματισμένο από τον ΟΑΣΑ το σταδιακό κλείσιμο των πυλών.

Η αρχή αναμένεται να γίνει από το αεροδρόμιο και σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλους σταθμούς με τέλος την 20η Δεκεμβρίου οπότε προγραμματίζεται να κλείσουν οριστικά όλες οι πύλες στους σταθμούς. Η καθολική εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου γίνεται στην σκιά καταγγελιών των συνδικαλιστών της ΣΤΑΣΥ, οι οποίοι συνεχίζουν να επιτίθενται στον ΟΑΣΑ κάνοντας λόγο για βιαστικές αποφάσεις που αφήνουν στην τύχη τους τις μετακινήσεις των πολιτών. Όπως ισχυρίζονται, μέχρι σήμερα δεν έχει προβλεφθεί η σύνδεση των συστημάτων ασφαλείας με τις πύλες ώστε σε περίπτωση φωτιάς ή ατυχήματος να εκκενώνεται γρήγορα η αποβάθρα και να μην εγκλωβίζονται οι πολίτες μέσα στους σταθμούς. Ο ΟΑΣΑ υποστηρίζει ότι το σταδιακό κλείσιμο των πυλών θα γίνεται σε σταθμούς που πληρούνται όλες οι αναγκαίες προϋποθέσεις.

Το σωματείο εργαζομένων που πρόσκεινται στο ΣΥΡΙΖΑ ζητά να μην κλείσουν οι πύλες πριν επιλυθούν τα προβλήματα και απαριθμεί μια σειρά από “πληγές” του ηλεκτρονικού κομίστρου, κρούοντας το καμπανάκι. Όπως αναφέρει, σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής της προσωποποιημένης κάρτας χάνονται τα χρήματα αφού η καινούρια θα είναι μηδενική. Ο ΟΑΣΑ, σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι σε αυτή την περίπτωση ο κάτοχός της κάρτας, μπορεί να δηλώνει την απώλεια σε ένα από τα Σημεία Έκδοσης Προσωποποιημένης ATH.ENA Card, ζητώντας την αντικατάστασή της, με την υπολειπόμενη αξία.

Προβληματική χαρακτηρίζουν οι εργαζόμενοι και την υποβολή φακέλου θεωρώντας ότι δεν μπορούν να ελεγχθούν λάθη στα στοιχεία του κατόχου ενώ δυσλειτουργίες εντοπίζουν στην συμβατότητα των συστημάτων αφού σε αρκετές περιπτώσεις το εισιτήριο δεν διαβάζεται από τα μηχανήματα. Τονίζουν επίσης ότι δεν προβλέπεται η αντικατάσταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, δεν έχουν εγκατασταθεί στους σταθμούς POS για ηλεκτρονικές πληρωμές και ότι το δίκτυο πωλήσεων έχει συρρικνωθεί δραματικά. Όπως επισημαίνουν από 1.000 σημεία πώλησης που λειτουργούσαν μέχρι σήμερα πλέον μόνο 200 θα είναι σε πρώτη φάση διαθέσιμα για να επεκταθούν σε 600 το επόμενο διάστημα.

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Τα Ντοκουμέντα είναι μια δημοσιογραφική ιστοσελίδα ειδήσεων, ερευνών, αποκαλύψεων και απόψεων, με την επιμέλεια του Γιάννη Ντάσκα.

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Newsletter

Συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λαμβάνεις κάθε Πέμπτη το εβδομαδιαίο newsletter του ntokoumenta.gr με όλα τα νέα της Ελλάδας