Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

RPM

Αληθινό muscle car: Αυτή είναι η νέα Chevy Camaro (GALLERY)

Το facelift της Camaro φέρνει φρέσκο σχεδιασμό και νέα μηχανικά μέρη-χαρακτηριστικά.
RPM
Τρί, 10/04/2018 - 12:56
Γράφει o Φίλιππος Ντάσκας

Η Chevrolet μπορεί να έχει αποσυρθεί από τη Γηραιά Ήπειρο, αυτό όμως δε σημαίνει πως δε συνεχίζει την ανοδική της πορεία, τουλάχιστον στις Ηνωμένες Πολιτείες, με νέο εκπρόσωπό της στα muscle cars τη φρεσκαρισμένη Camaro!

Φρεσκαρισμένη σχεδιαστικά στα σημεία βέβαια, γιατί δεν είχε και ιδιαίτερη ανάγκη, αφού παραμένει ένα από τα πλέον εντυπωσιακά σχήματα στην παραγωγή. Τι έχει αλλάξει λοιπόν; Όχι πολλά, έχουμε νέο σχεδιασμό της μάσκας (που μάλιστα αλλάζει και για την έκδοση SS), νέας σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα και ελαφρώς ανασχεδιασμένο καπώ, που ακολουθεί το νέο σχήμα της μάσκας.

Μηχανικά, τα μεγάλα νέα έρχονται σε δύο σημεία, καθώς έχουμε την έκδοση SS να προσφέρεται με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με custom έλεγχο εκκίνησης και paddles αλλαγής ταχυτήτων, ενώ προστίθεται στη γκάμα η έκδοση Camaro Turbo 1LE ως η νέα βασική έκδοση με προσανατολισμό στην πίστα.

Η Turbo 1LE "πατάει" επάνω στον δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο βενζίνης (πλέον με 275 άλογα και 400 Nm ροπής), αλλά δανείζεται το σασί της V6 1LE με τη σχεδόν τέλεια κατανομή βάρους 50-50, που φέρνει επίσης μαζί του ειδικά ρυθμισμένες αναρτήσεις FE3 που ενισχύουν την ακαμψία, ελαστικά διαφορετικής διάστασης εμπρός και πίσω (μικρότερου προφίλ πίσω για εκμετάλλευση της πίσω κίνησης), πακέτο φρένων της Brembo και ειδική λειτουργία Track Mode στο διακόπτη επιλογής λειτουργίας, μαζί με flat-bottomed τιμόνι σε σουέντ και προαιρετικά σπορ καθίσματα της Recaro.

Παρεμβάσεις και στα τεχνολογικά wow factors, με ολοκαίνουριο σύστημα Infotainment 3 (7 ή, προαιρετικά, 8 ιντσών) που η Chevrolet ισχυρίζεται πως είναι το πιο εξελιγμένο που έχει μπει ποτέ σε όχημά της, Competition Mode με ειδικές σπορ ενδείξεις στον πίνακα οργάνων και λυχνίες αλλαγής σχέσεων, ενώ ενισχύσεις έχει δεχθεί και ο καταγραφέας δεδομένων απόδοσης και, τέλος, στάνταρ πλέον τοποθετείται και το σύστημα ειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης.

Ωστόσο, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο -στάνταρ τοποθετούμενος- καθρέπτης-οθόνη, που χρησιμοποιεί κάμερες τοποθετημένες πίσω για να προβάλλει την οπίσθια θέα χωρίς αυτή να διακόπτεται από τις κολώνες ή από το μικρό πίσω τζάμι. Αναμφίβολα ένα στοιχείο εξοπλισμού που θέλουμε να δούμε σύντομα και στην Ευρώπη!

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στον εντυπωσιακά γρήγορο γύρο της Camaro ZL1 1LE γύρω από το Nürburgring, τον οποίο ολοκλήρωσε σε 7:16.04!

Φίλιππος Ντάσκας