Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

RPM

Corsa GSi σαν να λέμε ένα βήμα πριν το OPC

Πλαίσιο από OPC, βελτιώσεις και υπόσχεση fun on a budget από το "ζεστό" σουπερμίνι.
RPM
Παρ, 23/03/2018 - 13:06
Γράφει o Φίλιππος Ντάσκας

Με τις ιδιοκτησιακές ανακατατάξεις στην Opel και την προσπάθεια ευθυγράμμισης της στρατηγικής κάθε εταιρείας στο Groupe PSA, είναι σαφές πως κάθε έγκριση νέου μοντέλου εξετάζεται εξονυχιστικά και, αν τα παραπάνω σας φαίνονται βαρετά, πάμε κατευθείαν στο θέμα!

Το ολοκαίνουριο Opel Corsa GSi βρίσκεται ένα βήμα πριν την έκδοση OPC, ωστόσο, αν και δεν φέρει την μαρκίζα της κορυφαίας έκδοσης, διαθέτει πολλά από τα χαρακτηριστικά του, όπως το σπορ σασί και κάποιες μίνι αισθητικές λεπτομέρειες στη γρίλια και το εσωτερικό, όπου κυριαρχούν τα προαιρετικά καθίσματα της Recaro και το σπορ τιμόνι, ενώ η εικόνα ολοκληρώνεται από το εξωτερικό σπόιλερ, τις κόκκινες δαγκάνες των δίσκων και τη σπορ χρωμιωμένη εξάτμιση.

Μικρογραφία

H ονομασία GSi, που έχει βρει ήδη στέγη στο Insignia, φέρνει πλαίσιο εξελιγμένο στο Nürburgring καθώς επίσης και τον 1.400άρη τούρμπο βενζίνης, που χαρίζει ικανοποιητικές επιδόσεις και ανταποκρίνεται πλήρως στο σλόγκαν της εταιρείας «hot, hotter, Corsa GSi».

Όπως αναφέρει και η ίδια η εταιρεία, «ο οδηγός του Corsa GSi κάθεται στο κάθισμα υψηλών προδιαγραφών Recaro (προαιρετική επιλογή) και ακουμπά τα χέρια του στο σπορ τιμόνι. Επιλέγει σχέση κιβωτίου μέσω του δερμάτινου λεβιέ, πιέζει απαλά το αλουμινένιο σπορ πεντάλ και η γνήσια οδηγική απόλαυση ξεκινά». 

Φίλιππος Ντάσκας