Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

RPM

Η Buick σχεδιάζει το μέλλον της στην μετά-Opel εποχή, με το νέο Enspire

Αυτονομία 600 χιλιομέτρων, 550 ίπποι και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά στο ηλεκτρικό μέλλον.
RPM
Πέμ, 19/04/2018 - 13:57
Γράφει o Φίλιππος Ντάσκας

Tο "διαζύγιο" της Opel από τη General Motors και ο συνακόλουθος εναγκαλισμός της γερμανικής φίρμας με το Groupe PSA πέρυσι είναι απόλυτα σαφές πως είχαν συνέπειες όχι μόνο για τους Γερμανούς, αλλά και για τον αμερικανικό κλάδο της GM.

Η Buick, που έχει κατά καιρούς μοιραστεί μεγάλο κομμάτι της γκάμας της με την Opel (για παράδειγμα το Insignia, που στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι γνωστό ως Buick Regal), σχεδιάζει τώρα την αποστασιοποίησή της τόσο σχεδιαστικά, όσο και σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, αλλά και τη χάραξη της νέας στρατηγικής της, τώρα που πλέον δεν μοιράζεται το "οξυγόνο" της με τον τέως ευρωπαϊκό βραχίονα της GM.

Μικρογραφία

Στα πλαίσια αυτά, και στο περιβάλλον της έκθεσης Auto China 2018 στο Πεκίνο (ειρήσθω εν παρόδω, η Κίνα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της), η Buick παρουσιάζει ένα νέο εξ'ολοκλήρου ηλεκτρικό concept, το Enspire, ένα SUV που παρουσιάζει τόσο τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της φίρμας, όσο και τις ηλεκτρικές βλέψεις της.

Και είναι όντως εξαιρετικά όμορφο, με σμιλεμένες επιφάνειες εμπρός και πίσω, όπως επίσης και ενδιαφέρον σύστημα μετάδοσης. Η Buick το αποκαλεί eMotion, αποδίδει σχεδόν 550 ίππους και φέρνει τα 100 km/h από στάση σε τέσσερα δευτερόλεπτα, διανύοντας σχεδόν 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση - ταυτόχρονα, το σύστημα υποστηρίζει ταχεία και ασύρματη φόρτιση, με το 80% της χωρητικότητας να έρχεται σε περίπου 40 λεπτά.

Μικρογραφία

To ημιαυτόνομο concept της Buick, που διαθέτει και αρκετές καινοτομίες, όπως συνηθίζουν τα εκθεσιακά πρωτότυπα (για παράδειγμα OLED οθόνες και συνδεσιμότητα 5G), μένει να δούμε αν θα περάσει με κάποια ομοιότητα στην παραγωγή αν και, για εμάς στη Γηραιά Ήπειρο, δύσκολα θα μετουσιωθεί ποτέ σε πραγματικότητα.

Φίλιππος Ντάσκας