Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

RPM

Η Ford αναλαμβάνει δράση στην Ευρώπη, φέρνει και το νέο Explorer

Οι Αμερικανοί ανασχεδιάζουν την παρουσία τους στην Ευρωπαϊκή αγορά που τους δημιουργεί αρκετούς "πονοκεφάλους"
RPM
Σάβ, 12/01/2019 - 11:40
Γράφει o Φίλιππος Ντάσκας

Με περικοπές στο "πλεονάζον" προσωπικό του ευρωπαϊκού κλάδου, την εισαγωγή νέων μοντέλων και την αναζήτηση συμμαχίας για την από κοινού εξέλιξη ηλεκτρικών οχημάτων επιδιώκει η Ford την επιβίωσή της στη Γηραιά Ήπειρο.

Οι περικοπές των θέσεων εργασίας, που πηγές χαρακτηρίζουν "χιλιάδες" θα επαναφέρουν την εταιρεία σε κερδοφόρα πορεία βραχυπρόθεσμα και θα της επιτρέψουν να επενδύσει σε νέα μοντέλα ευθέως ανταγωνιστικά στις κατηγορίες τους.

Μεταξύ άλλων, η Ford εξετάζει την εισαγωγή και του νέου Explorer, το οποίο παρουσιάστηκε στη CES 2019 στο Λας Βέγκας, προκειμένου να συμπληρώσει τη γκάμα των Ecosport, Kuga και Edge, ενώ τα δύο πρώτα πρόκειται να αντικατασταθούν σύντομα, το μεν πρώτο από ένα ολοκαίνουριο μικρό SUV βασισμένο στο Fiesta, το δε Kuga από την ολοκαίνουρια γενιά του που θα βασίζεται στο Focus.

Ταυτόχρονα, η επιμονή της Ford στα MPV δεν έχει ανταμειφθεί ιδιαίτερα καθώς η αγορά στρέφεται στα SUV, με την εταιρεία να αντιδρά καταργώντας άμεσα από τη γκάμα της τα C-Max και Grand C-Max.

Από την άλλη, στα πλαίσια της ολοένα αυξανόμενης δημοφιλίας της ηλεκτροκίνησης, η Ford επιδιώκει την ολοκλήρωση της συμφωνίας της με τη Volkswagen για τη σύσταση μίας "συμμαχίας" για τον διαμοιρασμό του κόστους εξέλιξης αυτόνομων και ηλεκτρικών οχημάτων.

Σε ό,τι αφορά το νέο Explorer, το νέο μεγάλο SUV της Ford διαθέτει αρκετά φρεσκαρισμένη εμφάνιση, ενώ οι κινητήρες είναι μέχρι στιγμής απόλυτα προσανατολισμένοι για την αμερικανική αγορά, στα 2.3 λίτρα βενζίνης EcoBoost με 300 ίππους και 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τον διπλά υπετροφοδοτούμενο 3.0λιτρο βενζινοκινητήρα των 365 ίππων.

 

Μικρογραφία
Μικρογραφία

Διαθέσιμο θα είναι επίσης το νέο Terrain Management System, με επτά επιλογές οδήγησης, όπως και το σύστημα Ford Co-Pilot360, ένα πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, σύστημα παραμονής στη λωρίδα, σύστημα ειδοποίησς νεκρής γωνίας και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος.

Φίλιππος Ντάσκας