Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

RPM

To Jeep Wrangler αποκαλύπτεται με κάθε λεπτομέρεια

RPM
Παρ, 01/12/2017 - 19:54
Γράφει o Editor Editor

Πρώτα είδαμε τις φωτογραφίες-teaser, τώρα ήρθε η ώρα της πλήρους αποκάλυψης για το ολοκαίνουριο Wrangler, στα πλαίσια της συμμετοχής της FCA στο Σαλόνι του Λος Άντζελες, όπου η Jeep έδωσε στη δημοσιότητα όλες τις πληροφορίες για τη νέα γενιά του θρυλικού off-roader.

Καταρχάς, όπως και στο παρελθόν, το νέο Wrangler θα είναι διαθέσιμο σε δύο διαμορφώσεις αμαξώματος, δίθυρο (και ξεσκέπαστο) αλλά και πεντάθυρο wagon. Αν και είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως απόγονος του Willys, τα στελέχη της εταιρείας υποστηρίζουν ότι αν κάποιος βάλει δίπλα-δίπλα τη νέα και την προηγούμενη γενιά του, οι διαφορές θα είναι απολύτως εμφανείς. Εκεί που η νέα γενιά υπερτερεί σαφώς των προηγούμενων είναι στη βελτιωμένη αεροδυναμική, με τροποποιήσεις στο παρμπρίζ (το οποίο και διπλώνει, όπως στα πρώτα Wrangler), ενώ προσοχή έχει δοθεί και στο βάρος του νέου 4x4, με παρεμβάσεις όπως οι αλουμινένιες πόρτες να το κρατούν χαμηλά - ακόμα πιο χαμηλά με τη δυνατότητα αφαίρεσής τους, με εύκολους μεντεσέδες και μικρότερες πόρτες να είναι διαθέσιμες από το 2019 για τους πιο σκληροπυρηνικούς offroaders. Μία ποικιλία επιλογών για τη σταθερή και μαλακή οροφή είναι διαθέσιμη, ενώ διατίθενται 10 εξωτερικές αποχρώσεις που συνδυάζονται με μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού.

Όπως είναι απόλυτα προφανές, το νέο Wrangler είναι ίσως το πιο αποτελεσματικό offroader, με τη Jeep να αποδίδει τον χαρακτηρισμό (και το σήμα) Trail Rated σε όλες τις εκδόσεις, χάρη σε χαρακτηριστικά όπως την τετρακίνηση Command-Trac ή Rock-Trac (στην περίπτωση του κορυφαίου Rubicon, το οποίο διαθέτει νέας γενιάς και υπερυψηλής αντοχής εμπρός και πίσω άξονες, όπως και διαφορικά που κλειδώνουν), ενώ ειδική πρόνοια έχει δοθεί στη γκάμα των μηχανικών συνόλων, με τρία διαφορετικά μοτέρ (δύο βενζίνης και ένα πετρελαίου) σε τέσσερις διακριτούς συνδυασμούς. Αρχής γενομένης από τον τρίλιτρο V6 EcoDiesel πετρελαίου 260 ίππων (για τα τετράθυρα μοντέλα, από το 2019), ενώ η βενζίνη ξεκινά με τον ολοκαίνουριο δίλιτρο τούρμπο 270 ίππων, συνδυασμένο με mild hybrid σύστημα (πρώτη φορά σε Wrangler) και 8-τάχυτο αυτόματο (μιλάμε για τον κινητήρα που βρίσκεται και κάτω από το καπώ της Alfa Romeo Giulia) και κορυφώνεται με τον βετεράνο Pentastar V6 των 3.6 λίτρων απόδοσης 285 ίππων με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, είτε με νέο 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με το ίδιο 8-τάχυτο αυτόματο του δίλιτρου. 

Ο εσωτερικός κόσμος του νέου Jeep Wrangler περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά που περιμένει ο οδηγός, συνδυασμένα με χρωματισμένες πλαστικές επιφάνειες (στο χρώμα του αμαξώματος), δερμάτινες επενδύσεις σε ταμπλώ, τιμόνι και καθίσματα και όλες τις αναμενόμενες δυνατότητες συνδεσιμότητας (Bluetooth, Smartphone Mirroring) από το νέο σύστημα infotainment Uconnect των 8.4 ιντσών με 3D γραφικά, ψηφιακό δέκτη ραδιοφώνου και 4G Wi-Fi hotspot (για τα βασικά μοντέλα 5 ή 7 ίντσες), και έγχρωμες οθόνες στον πίνακα οργάνων που προβάλλουν και πληροφορίες όπως κλίση εμπρόσθια και πλευρική κατά την off road λειτουργία (σε εκδόσεις που διαθέτουν και αποσυνδεόμενη αντιστρεπτική, η λειτουργία των αναρτήσεων προβάλλεται με ειδικά γραφικά).

Το ολοκαίνουριο Jeep Wrangler ξεκινά την εμπορική του πορεία πρώτα στην πατρίδα του, στις αρχές του νέου έτους, ενώ στην Ευρώπη θα έρθει πιθανότατα στα τέλη του 2018.

Πηγή
FCA US/Jeep
Editor Editor