Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

RPM

Με μοτέρ 150 ίππων και 220 Nm ροπής το νέο Opel Corsa GSi

Το hot hatch της Opel δεν είναι ακριβώς OPC, αλλά σίγουρα πλησιάζει πολύ κοντά!
RPM
Τετ, 23/05/2018 - 13:36
Γράφει o Φίλιππος Ντάσκας
Εμπρόσθια όψη τριών τετάρτων του Opel Corsa GSi σε κίτρινο χρώμα με φόντο γκρι τοίχο

Για κάποιον που ενδιαφέρεται για ένα πολύ καυτό σουπερμίνι, δύσκολα δεν θα ικανοποιηθεί από ένα Opel Corsa OPC. Η σειρά OPC των Γερμανών υπόσχεται μία ιδιαίτερα σπορ εμφάνιση, επιδόσεις ανώτερες του μέσου όρου και σχετικά προσιτή τιμή, ειδικά αναλογικά με τα όσα προσφέρει ως πακέτο.

Τι μπορεί κανείς όμως να επιλέξει αν θέλει κάτι πιο "διακριτικό"; Άλλωστε τα hot hatchbacks ξεκίνησαν την "καριέρα" τους ως διακριτικά σπορ, με ελάχιστες -εμφανείς- παρεμβάσεις και πολύ περισσότερες αφανείς, που όμως ξεδίπλωναν στο δρόμο τις αρετές τους.

Η Opel αποφάσισε, κι αυτό παρά το γεγονός πως, σύμφωνα με πληροφορίες, το 2019 θα φέρει ένα ολοκαίνουριο Corsa σε πλατφόρμα της PSA, να απευθυνθεί σε ακριβώς αυτό το κοινό με το ολοκαίνουριο Corsa GSi, που έρχεται να προστεθεί στη γκάμα GSi δίπλα στο μοναδικό Insignia.

Και, αν και ήδη ξέραμε πως το νέο Corsa GSi θα διαθέτει το πλαίσιο του OPC, ή τις μικρές και διακριτικές παρεμβάσεις στην εμφάνισή του, οι περισσότερες λεπτομέρειες για το μηχανολογικό του specification παρέμεναν στο σκοτάδι. Μέχρι τώρα, φυσικά, καθώς η Opel επιβεβαίωσε την παρουσία, κάτω από το καπώ, του υπετροφοδοτούμενου 1.400άρη των 150 ίππων και 220 Nm ροπής!

Μικρογραφία

Το 0-100 στο νέο Corsa GSi έρχεται σε 8.9 δευτερόλεπτα, ενώ σε μόλις 9.9 δευτερόλεπτα έρχεται η ρεπρίζ από 80 σε 120 km/h, εκμεταλλευόμενο την εξαιρετική ελαστικότητα του μοτέρ, προτού το κοντέρ τερματίσει στα 207 χιλιόμετρα/ώρα.

Παρά τις πολύ καλές επιδόσεις του, το νέο Corsa GSi που, ειρήσθω εν παρόδω, αναμένεται στο τέλος του καλοκαιριού, δεν σπάει πορτοφόλια, καθώς είναι αρκετά "φειδωλό" τόσο στην κατανάλωση καυσίμου (εννοείται υπό φυσιολογικό στυλ οδήγησης), όσο και στις εκπομπές ρύπων που καθορίζουν και τα τέλη κυκλοφορίας. Σύμφωνα με την Opel, κατά τη ρύθμιση του κινητήρα, που αποδίδει ειδική ισχύ πάνω από 100 hp/litre, οι μηχανικοί βελτιστοποίησαν την απόκριση με σκοπό την υψηλή οδηγική απόλαυση σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, ενώ ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με 6-τάχυτο κιβώτιο πυκνής κλιμάκωσης εντυπωσιάζει με την εξαιρετική ροπή του στη δεύτερη και τρίτη σχέση και με ένα σταθερό εύρος μέγιστης ροπής μεταξύ 3.000 και 4.500 rpm που έχει σχεδιαστεί ειδικά για σπορ οδήγηση.

Περισσότερα για το Opel Corsa GSi, μπορείτε να διαβάσετε εδώ: Corsa GSi σαν να λέμε ένα βήμα πριν το OPC

Φίλιππος Ντάσκας