Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

RPM

Το νέο Renault Clio αποκαλύφθηκε με premium στόχευση

Πέμπτη γενιά για το γαλλικό σουπερμίνι με ολίγη από... τις προηγούμενες τέσσερις
RPM
Σάβ, 02/02/2019 - 11:00
Γράφει o Φίλιππος Ντάσκας

Κάπως… ανορθόδοξα, ξεκινώντας από το εσωτερικό και την καμπίνα του νέου σουπερμίνι της, η Renault ξεκίνησε την αποκάλυψη της ολοκαίνουριας γενιάς του Clio. Η πέμπτη κατά σειρά μούσα της γαλλικής φίρμας είναι πλέον γεγονός, και η εταιρεία δεν κρύβει πως η έμπνευση για το νέο Clio προήλθε από τα αμέσως προηγούμενα!

Πιο συγκεκριμένα, η Renault επικεντρώνει σε τέσσερα χαρακτηριστικά από κάθε προηγούμενη γενιά του μοντέλου, που βρίσκεται πλέον στην αγορά σχεδόν 30 χρόνια και έχουν ως εξής: από την πρώτη, η ύπαρξη τεχνολογίας από μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων. Από τη δεύτερη, η ευρυχωρία και η άνεση. Από την τρίτη, η υψηλή απτή ποιότητα και τέλος, από την τέταρτη, το ελκυστικό και συναισθηματικό design.

Μικρογραφία

Οι εξωτερικές αλλαγές είναι σίγουρα προϊόν εξέλιξης και όχι επανάστασης, ωστόσο το νέο Clio εκπέμπει μία αίσθηση ποιότητας. Οι εντυπωσιακές καμπύλες και πτυχώσεις αντανακλούν το φως με ιδιαίτερα όμορφο τρόπο, ενώ υποβοηθώνται τόσο από τα Full-LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, όσο και από το ολοκαίνουριο χρώμα, το πορτοκαλί Valencia των φωτογραφιών, που είναι πλούσιο και με αρκετό βάθος.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η καμπίνα του νέου Renault Clio, που διαθέτει τεχνολογία και καινοτομίες όχι συνηθισμένες για την κατηγορία, όπως την μεγάλη οθόνη-tablet 9.3 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, ή τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η μεγάλη όμως υπόσχεση της Renault είναι η αισθητή αναβάθμιση της ποιότητας υλικών και συναρμογής, που εγγυάται τις αιτιάσεις της εταιρείας για ένα σαφώς πιο premium αυτοκίνητο.

Μικρογραφία

Η εντυπωσιακή ευρυχωρία της καμπίνας αντανακλάται και στο χώρο αποσκευών των 391 λίτρων, που είναι και ο μεγαλύτερος της κατηγορίας, ακόμα και σε εκδόσεις εφοδιασμένες με το ηχοσύστημα της BOSE, το οποίο είναι πλέον ενσωματωμένο και άρα δεν καταλαμβάνει χώρο.

Ταυτόχρονα, οι Γάλλοι έχουν φροντίσει και το τεχνικό κομμάτι, καθώς το νέο Clio «πατάει» στη νέα πλατφόρμα CMF-B της «Συμμαχίας» μεταξύ Renault και Nissan, ενώ σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, το νέο Clio θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία με δύο ατμοσφαιρικούς 1.000άρηδες βενζινοκινητήρες στα 65 και 75 άλογα, δύο επίσης 1000άρηδες τούρμπο απόδοσης 100 και 130 ίππων και δύο ντίζελ μοτέρ στα 1.5 λίτρα με απόδοση 85 και 115 ίππους.

Όμως, το νέο Renault Clio θα γίνει και το πρώτο μοντέλο της Renault που θα είναι διαθέσιμο και ως υβριδικό, καθώς η φίρμα έχει δεσμευθεί πως θα προσφέρει 12 «εξηλεκτρισμένα» μοντέλα της στην αγορά, κι αυτό αναμένεται να συνδυάσει έναν βενζινοκινητήρα 90 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα στα 40 άλογα.

Φίλιππος Ντάσκας