Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

RPM

Παρουσιάζεται επίσημα εντός του 2018 το ολοκαίνουριο Suzuki Jimny

Κατασκοπευτικές φωτογραφίες δημοσίευσε το βρετανικό Autocar του ήδη γνωστού νέου Jimny.
RPM
Τρί, 10/04/2018 - 12:37
Γράφει o Φίλιππος Ντάσκας

Προβάλλοντας μία εικόνα αντοχής και διατηρώντας το "κυβοειδές" προφίλ του, το νέο Suzuki Jimny ετοιμάζεται για το επίσημο ντεμπούτο του στα τέλη του φετινού έτους, ποντάροντας στην ιδιαίτερη κληρονομιά των προκατόχων του, του βετεράνου υπάρχοντος Jimny αλλά και του θρυλικού Samurai.

Το υπάρχον Jimny έχει ήδη καταργηθεί προκειμένου να προχωρήσουν οι προετοιμασίες παραγωγής της νέας γενιάς, ενώ η νέα γενιά, που εν μέρει είναι ήδη γνωστή χάρη σε διαρροές φωτογραφιών από εσωτερική παρουσίασης της εταιρείας, αναμένεται να κάνει την παρθενική της εμφάνιση στο Σαλόνι του Τόκυο τον ερχόμενο Οκτώβριο. Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες που δημοσιεύει το Autocar, πάντως, επιβεβαιώνουν τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που έχουμε δει.

Ποντάροντας πάνω στο κοινό των υπαρχόντων πελατών, η Suzuki αναφέρει πως όλη η δουλειά στον τομέα της εξέλιξης έχει γίνει στο να ενισχυθούν οι εκτός δρόμου ικανότητές του (πολύ περισσότερο από τις εντός δρόμου), προκειμένου ο χαρακτήρας του να παραμείνει αγνός και καθαρός, κάτι που τονίζεται και από τα σχεδιαστικά του χαρακτηριστικά που θυμίζουν παλιές γενιές Land Cruiser (το J40 του 1960 μας έρχεται απευθείας στο μυαλό) και φυσικά Wrangler, αλλά με πινελιές και από τη G Class της Mercedes, ειδικά στην τοποθέτηση των πίσω φωτιστικών σωμάτων.

Σε αντίθεση με το Vitara, το νέο Jimny θα έχει σαφή εκτός δρόμου προσανατολισμό, διατηρώντας ωστόσο τη γκάμα κινητήρων από τα υπάρχοντα Suzuki, ειδικά σε ό,τι αφορά τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη (που θα παραμείνει βασικό μοτέρ της γκάμας, αλλά που δεν φαίνεται να συνοδεύεται κι από υβριδική έκδοση) αλλά και τον τουρμπάτο 1.000άρη BoosterJet που είναι ιδιαίτερα ελαστικός - κανένα diesel πλέον, καθώς η Suzuki, μαζί με άλλες ιαπωνικές φίρμες (όπως η Toyota), έχει δεσμευθεί να καταργήσει οριστικά όλα τα ρυπογόνα μοτέρ πετρελαίου από τη γκάμα της, στρεφόμενη σε υβριδικές και ηλεκτρικές λύσεις.

Φίλιππος Ντάσκας