Τετάρτη - 26 Ιουλίου 2017
Thursday, 06 July 2017 12:06

Επιβάτες ενός κατώτερου επιπέδου

Επιβάτες ενός κατώτερου επιπέδου

Με σχεδόν 800.000 με 1.000.000 μετακινούμενους επιβάτες καθημερινά ο Ηλεκτρικός και το Μετρό καθιστούν ένα στάτους σε όλους που πηγαίνουν στη δουλειά τους ή πάνε μια βόλτα.

O Paixtaras

Μπράβο και εύγε…

Όμως, ειδικά τώρα το καλοκαίρι οι συρμοί πρέπει να έχουν όλοι τον κλιματισμό τους «αναμμένο» γιατί οι εργαζόμενοι που είναι επιβάτες και πηγαίνουν στις δουλειές τους το πρωί, καλό θα ήταν – και για την παραγωγικότητά τους- να πηγαίνουν φρέσκοι και όχι ταλαιπωρημένοι.

(Υπάρχουν οι διάφορες μυρωδιές, να μην γίνονται με τη ζέστη και ανυπόφορες…)
Αυτό έχει και αντίκτυπο στην εργασία τους.

Παρατήρησα από τον Ιούνιο ότι ο κλιματισμός δουλεύει στους μισούς συρμούς και η δυσφορία των επιβατών είναι μεγάλη.
Αυτό πρέπει να μάθει ο κόσμος γιατί γίνεται.

Έχει δοθεί εντολή άνωθεν να μην ανάβουν τον κλιματισμό;
Κάνουν οικονομία για το καύσιμο (ηλεκτρικό);
Είναι χαλασμένα τα κλιματιστικά;
Είναι πρωτοβουλία των οδηγών;

Αυτά πρέπει να τα κοιτάξει η διοίκηση γιατί η ταλαιπωρία που τραβούν οι επιβάτες είναι πολύ μεγάλη. Και δεν είναι τυχαίο που όταν γίνεται μια απεργία όλοι σχεδόν βρίζουν και «καταριούνται» τις αστικές συγκοινωνίες.

Το ζητούμενο είναι οι εργαζόμενοι να πηγαίνουν στις δουλειές τους σχετικά άνετοι και να χρησιμοποιούν όσο το δυνατόν λιγότερο τα αυτοκίνητά τους.

Για να γίνει όμως αυτό πρέπει το χειμώνα να υπάρχει ζέστη στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και το καλοκαίρι να υπάρχει δροσιά.

Για να μην μπαίνει ο εργαζόμενος το χειμώνα παγωμένος μέσα στο γραφείο και το καλοκαίρι κάθιδρος, βλαστημώντας την ώρα και τη στιγμή που μπήκε μέσα σε Ηλεκτρικό, Μετρό και λεωφορείο…

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Τα Ντοκουμέντα είναι μια δημοσιογραφική ιστοσελίδα ειδήσεων, ερευνών, αποκαλύψεων και απόψεων, με την επιμέλεια του Γιάννη Ντάσκα.

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Newsletter

Συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λαμβάνεις κάθε Πέμπτη το εβδομαδιαίο newsletter του ntokoumenta.gr με όλα τα νέα της Ελλάδας