Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Finance

Φ. Τσαλίδης (ΤΡΑΙΝΟΣΕ): Νέα υβριδικά τρένα υψηλών ταχυτήτων μέχρι το 2022

Συνέντευξη στο Νίκο Καραγιάννη και το ypodomes.com με ειδήσεις για το αύριο του Σιδηροδρόμου
Finance
Παρ, 06/09/2019 - 13:42
Γράφει το Newsroom

Στις εξελίξεις που αναμένονται στο άμεσο μέλλον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το μέλλον των ελληνικών σιδηροδρόμων αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης.

Στην ενδιαφέρουσα συνέντευξη που παραχώρησε ο κ. Τσαλίδης στον δημοσιογράφο Νίκο Καραγιάννη για το ypodomes.com, σημειώνει πως έχει αρχίσει να υλοποιείται το μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας σε έμψυχο δυναμικό, χώρους και τροχαίο υλικό.

Αναφορικά με την προμήθεια νέου τροχαίου υλικού για την αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, ο επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποκαλύπτει πως έχει ξεκινήσει η κατασκευή νέων υπερσύγχρονων τρένων υψηλών ταχυτήτων, υβριδικής τεχνολογίας που θα έρθουν στην Ελλάδα το 2022. Τα τρένα αυτά θα είναι ότι πιο καινούργιο έχει να παρουσιάσει η σιδηροδρομική βιομηχανία στην Ευρώπη και θα κινούνται με ένα συνδυασμό ηλεκτρισμού, ντίζελ και μπαταρίας.

Ενδιάμεσα το 2020 θα έρθουν έως 8 πλήρως ανακατασκευασμένα τρένα για να καλύψουν το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, το οποίο υπό την προϋπόθεση να ολοκληρωθούν τα έργα και να γίνεται τακτική συντήρηση, θα μπορεί να διεξάγεται σε 2 ώρες και 50 λεπτά.

Ο κ.Τσαλίδης μίλησε επίσης για τις εκκρεμότητες που υπάρχουν στα έργα, όπως το ETCS, τα προβλήματα εικόνας και λειτουργίας των σταθμών (κλείνοντας το μάτι για ενδεχόμενη παραχώρησης της λειτουργίας τους), τα θέματα με την υποδομή και τα τρένα του Προαστιακού και προανήγγειλε την πύκνωση δρομολογίων του (σσ του Προαστιακού).

Ταυτόχρονα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ανέφερε πως από το 2020 θα ξεκινήσουν διεθνή επιβατικά δρομολόγια, αρχικά μέχρι το Βελιγράδι. Για τις επενδύσεις σε προσωπικό σημείωσε πως ενεργοποιούνται 85 νέοι μηχανοδηγοί και πως υπάρχουν πάνω από 10.000 αιτήσεις για 70 θέσεις προσωπικού κίνησης.

Τέλος αποκάλυψε ότι μέχρι το τέλος του έτους η ΕΕΣΤΥ θα συγχωνευθεί με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πως θα γίνουν σημαντικές επενδύσεις για να μπορέσει η εταιρεία να έχει σύγχρονα μηχανοστάσια που θα μπορούν να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Διαβάστε τη συνέντευξη στο ypodomes.com

 

Newsroom