Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Ελλάδα

Περίεργη συμπεριφορά στο Γυμνάσιο Χαλκηδόνας Θεσσαλονίκης

Διευθυντής και καθηγητές τα έχουν "βάλει" με μαθητή που έχει δυσκολίες.
Ελλάδα
Τρί, 20/11/2018 - 15:58
Γράφει o Κώστας Ντέμος

Περίεργη συμπεριφορά  ολόκληρου του συλλόγου καθηγητών απέναντι σε μαθητή 1ης Γυμνασίου με μαθησιακές δυσκολίες. 
Η παρουσία του διευθυντή του σχολείου ανύπαρκτη...

Από τις αρχές Σεπτεμβρίου και συγκεκριμένα την μέρα του Αγιασμού δύο καθηγήτριες άρχισαν να συζητούν για τον μαθητή επικριτικά και να αποφαίνονται για την παραμονή του σχολείο, ενώ υπάρχει σχετική έκθεση του ΚΕΔΥ που έχει κοινοποιηθεί στο σχολείο. 
Η έκθεση αναφέρει πως ο μαθητής μπορεί να παρακολουθήσει  τα μαθήματα με τη βοήθεια καθηγητή ειδικής αγωγής.

Έως ότου διατεθούν από το Υπουργείο καθηγητές ειδικής αγωγής η οικογένεια προσέλαβε καθηγήτρια.

Ενώ ο μικρός καταβάλει φιλότιμες προσπάθειες και παρακολουθεί τα μαθήματα και δεν δημιουργεί φασαρίες, έχει στοχοποιηθεί και παραγκωνίζετε από τους καθηγητές. 

Δεν του απευθύνουν καθόλου το λόγο, δεν του επιτρέπουν να συμμετάσχει στο μάθημα, δεν του επιτρέπουν να καθίσει με συμμαθητή του, δεν βαθμολογούν το γραπτό του και όταν το κάνει η καθηγήτρια ειδικής αγωγής ( ακόμη και αυτών που έχουν διατεθεί από το Υπουργείο ),δημιουργούν ένταση κάνοντας της παρατήρηση.

Η οικογένεια έχει κάνει διάφορες προσπάθειες μεταφέροντας το κλίμα και την συμπεριφορά των καθηγητών στον διευθυντή του σχολείου χωρίς ανταπόκριση.

Συγκαλούν παρανόμως σύλλογο καθηγητών για να αποφασίσουν την απομάκρυνση του μαθητή από το σχολείο και προτίθενται να καλέσουν αξιολόγηση μαθητών από την διεύθυνση εκπαίδευσης.
  
Σε μια εποχή που ο ρατσισμός τείνει να γίνει συνήθεια, οι Δάσκαλοι και οι καθηγητές  πρέπει να υψώσουν το ανάστημά τους και να γίνουν ένα τείχος απέναντι σε τέτοια περιστατικά. 

Έχει έρθει η ώρα πλέον οι εκπαιδευτικοί να πάρουν το ρόλο τους σοβαρά. 
Να σκύβουν πάνω από το πρόβλημα του όποιου μαθητή και με επιμονή και υπομονή να προσπαθούν για το καλύτερο. 

Να προσπαθούν να εντάξουν στην κοινότητα κάποιον μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες και όχι να προσπαθούν να τον διώξουν.

Κώστας Ντέμος