Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

RPM

GP Κίνας: 1-2 τα Ασημένια Βέλη

Ο χιλιοστός αγώνας της Φόρμουλα 1 δεν είχε ιδιαίτερο δράμα, αλλά είχε αρκετό συμβολισμό
RPM
Τρί, 16/04/2019 - 12:55
Γράφει o Φίλιππος Ντάσκας

Ένας μέτριος αγώνας χωρίς ιδιαίτερα δραματικές στιγμές που θα μπορούσε ίσως να περάσει απαρατήρητος, αν… αν δεν αποτελούσε το 1000ό βάθρο στην ιστορία της Φόρμουλα 1!

Ο συμβολισμός αποδείχθηκε ιδιαίτερα ισχυρός δεδομένου αφενός ότι ο Λιούις Χάμιλτον αναδείχθηκε νικητής για 75η φορά στην πλούσια μέχρι στιγμής καριέρα του, αφετέρου ότι η Mercedes έκανε το 1-2, με τον Βάλτερι Μπότας να ακολουθεί κατά πόδας, αφήνοντας τρίτο τον Φέτελ.

Ήταν όμως και ένας αγώνας ενδεικτικός της εξέλιξης των πραγμάτων, αφού ο Φέτελ ναι μεν κατάφερε να σώσει τα προσχήματα στην τρίτη θέση, εντούτοις το γόητρό του βγήκε αρκετά πληγωμένο από τον «εμφύλιο» που ξέσπασε με τον συναθλητή του Λεκλέρ, ο οποίος διατάχθηκε να φύγει από τη μέση για να περάσει ο Γερμανός. Και ενώ υπάκουσε στις εντολές της ομάδας του, ο Φέτελ δυσκολεύθηκε αρκετά να του ξεφύγει, με τον Μονεγάσκο να τον πιέζει για αρκετή ώρα.

Εν τέλει, ένας συνδυασμός πολύ κακής στρατηγικής της Ferrari και τεχνικών θεμάτων του μονοθεσίου του (ξανά), έφερε τον Λεκλέρ στην πέμπτη θέση αντί της τέταρτης που άνετα θα μπορούσε να κρατήσει. Η Ferrari ξεκάθαρα θα πρέπει να αποφασίσει μία στρατηγική η οποία θα τιμά το ταλέντο και των δύο πιλότων της, ή αλλιώς θα ρισκάρει να «ξεφουσκώσει» τον ενθουσιασμό και το μπρίο του Λεκλέρ, στερώντας του τις ευκαιρίες που χρειάζεται.

Από την άλλη, πιο πίσω δύο ονόματα ξεχώρισαν ιδιαίτερα την Κυριακή στην Κίνα, κι αυτά ήταν των Ραϊκόνεν, που φαίνεται πως το πιο χαλαρό κλίμα της Alfa Romeo του ταιριάζει πολύ, και του Άλμπον που κατάφερε να ξεκινήσει από την 20ή μεν θέση, τερματίζοντας δε εντός δεκάδας! Όχι και άσχημα για τον πρωτοεμφανιζόμενο της Toro Rosso.

Στα αξιοσημείωτα της ημέρας το μπιλιάρδο που έπαιξε ο Κβίατ και με τα δύο μονοθέσια της McLaren στην αρχή του αγώνα, με τον ίδιο να δέχεται ποινή και εν τέλει να βγαίνει και εκτός, όπως επίσης και ο Νόρρις, που αποσύρθηκε τρία τουρ πριν το τέλος, ώστε να διατηρήσει και το δικαίωμα να αλλάξει κιβώτιο ταχυτήτων.

Εκτός αγώνα και ο Χούλκενμπεργκ, ενώ η πίστα της Σαγκάης αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητική εκ νέου φέτος. Εκτός των δυσκολιών στην επιλογή γόμας, τα διαστήματα μεταξύ των μονοθεσίων ήταν τέτοια, ώστε ο έκτος Γκαζλί τερμάτισε περίπου 1.5 λεπτό πίσω από τον πέμπτο Λεκλέρ!

Φίλιππος Ντάσκας