Giulietta - V40: Δύο premium μικρομεσαία στον πλαστικό χειρούργο
Υποπτευόμαστε πως το Σαλόνι της Γενεύης θα αποτελέσει τον τόπο της επίσημης πρεμιέρας για τη νέα - μεσαία - Giulia (τη βασική, όχι την ήδη γνωστή QV), την οποία παρακολουθούμε καμουφλαρισμένη μήνες τώρα αλλά με τίποτα δεν βλέπουμε.
Του Φίλιππου Ντάσκα
Δεν εξηγείται αλλιώς η πρεμούρα της ιταλικής εταιρείας να φρεσκάρει την ήδη φρεσκαρισμένη 6χρονη Giulietta, με μικρές αισθητικές αλλαγές που απλά την κάνουν να μοιάζει με τη νέα Giulia. Λίγη μάσκα με κυψελοειδείς εισαγωγές αέρα, λίγες κόκκινες λεπτομέρειες στον προφυλακτήρα, το νέο σήμα της Alfa μαζί με νέα γραμματοσειρά (μην ψάχνετε, την ίδια με τη Giulia) για το nameplate (που πλέον μετακομίζει στα δεξιά του πορτ-μπαγκάζ, όπως, σωστά μαντέψατε, στη Giulia και νέες επενδύσεις στο εσωτερικό μαζί με ανασχεδιασμένο infotainment.
Φυσικά, ακόμα και η ίδια η εταιρεία παραδέχεται ότι οι αλλαγές είναι κατ' ουσίαν ένας τρόπος να εναρμονιστεί το στυλ της υπάρχουσας - μικρής - γκάμας μέχρι να έρθει και η υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος με την (θεωρητικά) πισωκίνητη ολοκαίνουρια Giulietta.
Παρόλα αυτά, κάτω από το καπώ υπάρχει ένα ενδιαφέρον νέο, κι αυτό είναι ο νέος 1.600άρης JTDm πετρελαιοκινητήρας με 120 ίππους, ο οποίος μάλιστα συνδυάζεται επίσης και με το αυτόματο κιβώτιο TCT διπλού συμπλέκτη (ο συνδυασμός των δύο είναι καινούριος, καθώς σε χειροκίνητο υπάρχει ήδη). Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η νέα έκδοση Veloce, η οποία αντικαθιστά την Quadrifoglio Verde, με 240 ίππους από 1.750 κυβικά.
Σύμφωνα με την Alfa, στην Ευρώπη η γκάμα της Giulietta θα διαθέτει τρία επίπεδα εξοπλισμού (Giulietta, Giulietta Super και Giulietta Veloce, που αναφέραμε προηγουμένως) και εννέα επιλογές στα μηχανικά μέρη: τέσσερις βενζινοκινητήρες (1.4T 120hp, 1.4T 150hp, 1.4T 170hp με TCT και 1.75T 240hp επίσης με TCT), τρεις πετρελαιοκινητήρες (1.6 JTDm 120hp χειροκίνητο ή TCT, 2.0 JTDm 150hp και 2.0 JTDm 175hp με TCT) και μία επιλογή βενζίνης-φυσικού αερίου, τον 1.4Τ με 120 ίππους.
Στο σταντ της Volvo θέση θα πάρει και το επίσης ανανεωμένο V40, ένα ιδιαίτερα δημοφιλές και στη χώρα μας μικρομεσαίο, με επίσης περιορισμένης έκτασης αλλαγές. Βρείτε τις διαφορές: νέο σήμα, νέα φωτιστικά σώματα με LED α λα S-V-XC90, πέντε νέα χρώματα (από τα οποία μυστηριωδώς τα τέσσερα είναι μπλε), ανασχεδιασμένη γρίλια. Α, και νέο σήμα της Volvo στο κλειδί. Το οποίο δεν είναι και ιδιαίτερα έξυπνη προσθήκη στο δελτίο τύπου, είναι σαν να λες ότι υπήρχε περίπτωση να αλλάξουν τα σήματα στο αυτοκίνητο, αλλά όχι στο κλειδί του.
Τα δύο νέα μικρομεσαία θα είναι διαθέσιμα λογικά περίπου ένα μήνα μετά την παρουσίασή τους (δηλαδή τον Απρίλιο), σε παρόμοιες τιμές με τις υπάρχουσες εκδόσεις.