05 Μαρ 2016
Ε... ρε τι μαθαίνουμε για τα λεφτά και τα κορίτσια απο τα καλύτερα τα σπίτια

Πλακώθηκαν μεταξύ τους οι... αρχές και οι αξίες!

news Image

Πάγια και εκ των ων ουκ άνευ υπόσχεση των πολιτικών είναι ότι θα "νοικοκυρέψουν" το κράτος, θα βοηθήσουν τους πολίτες να νοικοκυρέψουν τη ζωή τους, το σπίτι τους και να ζουν όλοι με αρχές και αξίες.

Του Γιάννη Ντάσκα

Τέτοιες διακηρύξεις έκανε άπειρες και ο πρώην βουλευτής και υπουργός των κυβερνήσεων Καραμανλή Γιώργος Σαλαγκούδης. Τα μεγάλα κανάλια τα είχαν στα ώπα-ώπα πάντα οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα. Διότι είναι οι κολόνες της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας στις οποίες στηρίζονται οι κυβερνήσεις και οι κοινωνίες για να αποκτήσουν χρόνο διακυβέρνησης, ώστε μέσω της ενημέρωσης να περάσουν τις αρχές και αξίες στην κοινωνία. Η ψυχαγωγία χρειάζεται γιατί η ενημέρωση πέφτει πάντα λίγο βαριά και χρειάζονται οι πολίτες διακοπές με ψυχαγωγία για να ξαναπάρουν πάλι δυνάμεις να αφοσιωθούν στην ενημέρωση.

Ο Λάκης Λαζόπουλος είναι ένα τυπικό δείγμα τέτοιας κολόνας. Και ενημέρωση και ψυχαγωγία. Στη βασική του αποστολή της ενημέρωσης, είπε για τον μεγαλομέτοχο του ΜΕΓΚΑ Μπόμπολα και το χρυσό της Χαλκιδικής. Αυτόν (ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ λέγεται η ετιαρεία χορηγός) που μας ενημερώνει μέσω του Δ.Καμπουράκη για την Ιστορία μας σταγόνα-σταγόνα να μην μας πέσει με τη μία βαριά. Ο Καμπουράκης είναι και στο ράδιο ΒΗΜΑ, αυτό που μας ενημερώνει για να ξέρουμε τι συμβαίνει γύρω μας με τον Θ.Πάγκαλο (υπουργός - μεγάλος τραγουδιστής, επί Οτσαλάν) σε βασικό ρόλο άπαξ της εβδομάδος. Για να μην μας πέσει βαρύς κι αυτός αν θα ήταν δίπαξ, τρίπαξ κλπ

Τα ΝΕΑ που έχουν και το ΒΗΜΑ πάντησαν στον Λάκη Λαζόπουλο ότι ήταν κι αυτός στο ΜΕΓΚΑ με το σήριαλ "10 Μικροί Μήτσοι" και αυτοί οι Μικροί Μήτσοι είχαν ένα κόστος 166.000 ευρώ. (Ελπίζουμε εφάπαξ και όχι ανα επεισόδιο γιατί θα έχει πέσει βαρύς ο λογαριασμός στο ΜΕΓΚΑ). Και του έγραψαν ότι χορηγός των Μήτσων ήταν η εταιρεία OLDWICK CONSULTANS LTD. Μάλιστα τα ΝΕΑ διά χειρός Γ. Παπαχρήστου γράφουν τέτοιο κόστος (166.000) για κάθε επεισόδιο και προσθέτουν ότι ο Λάκης τρίβεται στην γκλίτσα του τσοπάνη.

Όμως δεν παίρνουμε στα σοβαρά τέτοιους ισχυρισμούς και αν δεν παρουσιάσουν αποδείξεις δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι ο Λάκης, αυτός ο υπερασπιστής του φτωχού τα έκανε αυτά. Προς το παρόν τα θεωρούμε ισχυρισμούς του Ψυχάρη πάνω στην άμυνά του αφού του έπεσε πολύ βαρύς ο πέλεκυς των διώξεων για τα εκατομμύρια των προσωπικών δανείων μέσω του άψογου τραπεζικού συστήματος. Σε αυτά τα συγκροτήματα της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας, τα οποία στήριζε πάντα η εκάστοτε νεοδημοκρατική και πασοκική κυβέρνηση οι κολόνες ήταν πάντα λίγες και πασίγνωστες. Τζώννυς Καλημέρης, Λάμπης Ταγματάρχης και 3-4 ακόμα.

Ο Λάμπης είναι τώρα στην ΕΡΤ, αυτήν που θα ερευνήσει ο πρωθυπουργός για να ανακαλύψει τα κριτήρια με τα οποία είχε παραχωρήσει (και επί Λάμπη...) στασίδι σε έναν απο τους διωκόμενους ως εκβιαστές. Για τον Τζώννυ δεν θα πούμε τίποτα γιατί δεν ξέραμε πολλά. Τα έγραψε όμως ο Θέμος, ένας άλλος αδάμας της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας των καναλιών αυτών και μάλιστα με φωτογραφίες αρκετές.

Παρότι μερικές από τις φωτογραφίες για κάποιους σαν κι εμάς θεωρούνται φωτογραφίες από ταινία θρίλερ σεβόμενοι τις αρχές και αξίες της ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπως αυτές εδραιώθηκαν απο τις προαναφερόμενες κυβερνήσεις και τα μεγάλα και σεβάσμια κανάλια τα δημοσιεύουμε... αλογόκριτα!

Στόχος μας να ενημερωθείτε γιαυτούς που μετέδιδαν τια αρχές και αξίες ,για να τις κάνουν κτήμα τους οι οικογένειες,οι κοινωνίες κλπ.
Καλή σας ανάγνωση:

Καλημέρης - Σαλαγκούδη: Ο Τζώνης ξαναπήρε τ' όπλο του

O 60χρονος εντεταλμένος σύμβουλος Τηλεοπτικού Περιεχομένου του ANT1 και η 31χρονη δημοσιογράφος-παρουσιάστρια, για την οποία πριν από 4 χρόνια χύθηκε άφθονο μελάνι επικρίσεων και ειρωνειών, δεν έχουν κανένα λόγο πλέον να κρύβουν τον έρωτά τους!

Πιασμένο χέρι-χέρι, το πανύψηλο ζευγάρι κάνει θεαματική είσοδο στο Θέατρο Βέμπο χαμογελώντας με άνεση στους φωτογραφικούς φακούς που στοχεύουν πάνω τους. Μετά από μήνες φημολογιών για τη σχέση τους, η κοινή δημόσια εμφάνισή τους στη θεατρική πρεμιέρα της «Οικογένειας Ανταμς» παρουσία φωτορεπόρτερ και media κάνει και επισήμως τα αποκαλυπτήρια. Το κομμάτι σοκολάτας με το οποίο την ταΐζει στο στόμα κάνοντας τα φλας να αστράφτουν είναι μια μικρή ένδειξη της τρυφερής οικειότητας δύο συντρόφων που έχουν βρει πολύ περισσότερα να μοιράζονται απ' όσα τα 29 χρόνια της ηλικιακής διαφοράς τους μπορεί να χωρίσουν.

Ο Τζώνης Καλημέρης δείχνει σε άψογη φόρμα. Ευθυτενής και γυμνασμένος όπως πάντα, φαίνεται να διανύει μια δεύτερη νιότη, όπως προδίδει και το χαμογελαστό ύφος του στο πλευρό της Ανθής Σαλαγούδη. Εκείνη, μια οπτασία θηλυκότητας, με τη στενή pencil φούστα της να αποκαλύπτει τις καλλίγραμμες γάμπες της που καταλήγουν σε ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα πέδιλα, παρόμοια με εκείνα που πριν από λίγα χρόνια έκανε τα πατώματα να σείονται στους διαδρόμους της ΕΡΤ. Εκεί δηλαδή όπου έγινε για πρώτη φορά η γνωριμία τους και εκεί όπου βρήκε τον μέντορα αλλά και τον υποστηρικτή της στις επιθέσεις που δεχόταν ως «φυτευτή» λόγω του πολιτικού πατέρα της. Η φερόμενη τότε ως προστατευόμενη των «γαλάζιων» στελεχών της κυβέρνησης Σαμαρά άκουσε, είναι η αλήθεια, τα εξ αμάξης - βοήθησε βέβαια και ο παχυλός μισθός των 3.500 ευρώ μηνιαίως που σήμανε ο διορισμός της. Για μια νέα κοπέλα που ξεκινά έστω και με τις καλύτερες προϋποθέσεις την καριέρα της δεν είναι εύκολο να διαχειριστεί τη δίνη μιας αρνητικής δημοσιότητας και να γίνεται το πρόσωπο των ημερών - που στην περίπτωσή της πολλοί του έριχναν βελάκια. Η πολυσυζητημένη βέβαια εκπομπή της είχε άδοξο τέλος, αλλά μπροστά στο «μαύρο» που έπεσε σε όλα τα κανάλια της ΕΡΤ τον Ιούνιο του 2013 αυτό είναι μάλλον μια ασήμαντη λεπτομέρεια. Στο μεταξύ, και ο Καλημέρης είχε επιστρέψει στον ALPHA, όπου παρέμεινε για έναν περίπου χρόνο, μέχρι να ξαναέρθει στον ANT1. Σημασία έχει ότι από εκείνη την περιπλάνηση στους μουντούς διαδρόμους του κρατικού καναλιού, η φιλική σχέση που ανέπτυξε με τον Τζώνη Καλημέρη, έναν μεγαλοπαράγοντα της τηλεόρασης που έκανε θεαματικά άλματα από κανάλι σε κανάλι σε ένα ιδιότυπο επαγγελματικό ζάπινγκ, όχι μόνο διατηρήθηκε και έξω από αυτούς, αλλά εξελίχθηκε σε ερωτική, με τους δυο τους να βιώνουν την προσωπική τους άνοιξη.

Από το περσινό Πάσχα περίπου, οπότε και άρχισαν να κυκλοφορούν οι πρώτες φήμες για τη σχέση τους, το ζευγάρι ξεκίνησε δειλά τις εμφανίσεις του, αποφεύγοντας για ευνόητους λόγους να δώσει στόχο. Εκείνος είχε χωρίσει πριν από περίπου έναν χρόνο από τη δεύτερη σύζυγό του, τη Μαρία Ιωάννου, με την οποία έχει αποκτήσει δύο γιους, και εκείνη έβγαινε από μία σχέση με τον θεατρικό επιχειρηματία Φάνη Κιρκινέζη. Οι όλο και πυκνότερες συναντήσεις τους, όμως, δεν θα μπορούσαν να μείνουν για καιρό αόρατες από τους φωτογραφικούς φακούς των παπαράτσι. Από τον Δεκέμβρη που τους εντόπισαν στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με προορισμό το Παρίσι για τις γιορτές των Χριστουγέννων, τα φωτογραφικά καρέ που τους απαθανάτιζαν σε τρυφερούς εναγκαλισμούς ακύρωναν την όποια προσπάθεια περαιτέρω απόκρυψης. Το γεγονός ότι στο πέρασμα αυτών των μηνών η σχέση τους φαινόταν να εδραιώνεται, προφανώς ήταν και ένας λόγος ακόμα ώστε το νεόκοπο ζευγάρι να εγκαταλείψει την πρόθεση να παίξει κρυφτούλι με τα media. Αντιθέτως, φαίνεται να προτιμά να ζει την ερωτική του ευτυχία χωρίς να κρύβεται - αν και χωρίς τυμπανοκρουσίες.

Στις αρχές του μήνα η κοινή τους εμφάνιση στο «Vibe Bar» της Αγίας Ειρήνης με αφορμή την παρουσίαση του βιβλίου «Αόρατα Κορίτσια» της Μανίνας Ζουμπουλάκη ήταν και η πρώτη επίσημη ενώπιον των φωτογράφων, με τους δυο τους να είναι διακριτικά διαχυτικοί. Το γεγονός ότι η Ανθή Σαλαγκούδη τον συνόδεψε στον γάμο της αδελφής του Αννίτας στο Ναύπλιο το προηγούμενο Σάββατο είναι για τους πιο «παραδοσιακούς» μια ακόμα ένδειξη ότι η νεαρή δημοσιογράφος είναι κάτι πολύ παραπάνω από μία εφήμερη περιπέτεια, ενώ κάποιοι ισχυρίζονται ότι το ζευγάρι ήδη συγκατοικεί. Οπως και να 'ναι, ο Τζώνης Καλημέρης, που έχει γράψει χιλιάδες χιλιόμετρα στο κοντέρ της προσωπικής και επαγγελματικής του ζωής, δεν φαίνεται να ξεμένει από καύσιμα. Ο πρώην πολίστας της Γλυφάδας, ο «ψηλός» όπως τον λένε, ο playboy κυνηγός μοντέλων των 80s, ο εσαεί μπον βιβάν και πιστό μέλος του δικού του rat pack (η κλασική αντροπαρέα της καλώς εννοούμενης αλητείας, με τις πλάκες, τα ταξίδια, τις γυναίκες και τα ξενύχτια) μπορεί να έχασε νωρίς την κοκκινωπή του κόμη του, αλλά ουδόλως το κέφι για business and pleasure.

Τάκα-τάκα τα τακουνάκια βοούσαν στην ΕΡΤ

Οι 12ποντες γόβες της, που κάποτε όργωναν τους διαδρόμους της ΕΡΤ στη Μεσογείων, έκαναν με το ρυθμικό τέμπο τους αισθητή την ήδη εντυπωσιακή παρουσία της. Η ψηλόλιγνη Θεσσαλονικιά με την πλούσια μακριά κόμη αναστάτωνε τους άνδρες συναδέλφους της και έκανε πολλά γυναικεία φρύδια να υψώνονται ζηλόφθονα ψάχνοντας για πιθανό ψεγάδι στην καλλίγραμμη σιλουέτα της. Η Ανθή Σαλαγκούδη, η νέα πρόσληψη του κρατικού καναλιού ως Προσωπικό Ειδικών Θέσεων με τον προκλητικό για την εποχή και την επαγγελματική πορεία της μισθό των 3.500 ευρώ μηνιαίως, είχε ήδη μπει στο μάτι πολλών, εντός αλλά και εκτός ΕΡΤ, που τους έπεφτε δύσπεπτη η ουρανοκατέβατη τοποθέτησή της στη λίστα των παρουσιαστών. Η κόρη του πρώην υφυπουργού Ανάπτυξης επί κυβερνήσεως Καραμανλή και για χρόνια βουλευτή και ενεργού στελέχους της Ν.Δ., Γιώργου Σαλαγκούδη, αν και δεν ήταν χθεσινή στο κρατικό κανάλι και είχε μια σχετική προϋπηρεσία, θα έπρεπε να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας, ήτοι να αποτινάξει τη ρετσινιά που της κόλλησαν ως «καραμπινάτο ρουσφέτι». Οντως η Ανθή έκανε την πρακτική της στην ΕΡΤ3 παράλληλα με τις σπουδές της στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ, είχε εργαστεί για 2 χρόνια στην εφημερίδα «Μακεδονία», από το 2006 έως το 2008 έκανε ρεπορτάζ για την εκπομπή «Πρώτη Γραμμή» με τους Λυριτζή - Οικονόμου, ενώ τα επόμενα δύο χρόνια παρουσίαζε στην ΕΡΤ3 το ημερήσιο πρόγραμμα «Πολιτιστική Ατζέντα». Ηταν φυσικά μέλος της ΟΝΝΕΔ, ενώ το 2010 εκλέχθηκε δημοτική σύμβουλος στη Θεσσαλονίκη με τον συνδυασμό του Κώστα Γκιουλέκα, θέση από την οποία παραιτήθηκε τον Απρίλιο του 2013 λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων στην Αθήνα. Είναι η εποχή όπου ήδη έχει αναλάβει την παρουσίαση της εκπομπής «136» μαζί με τον Γιάννη Δάρρα (αδελφό της τραγουδίστριας Φωτεινής Δάρρα) στη ζώνη 6-9 μ.μ. δίνοντας lead in στο κεντρικό δελτίο της ΝΕΤ.

Μια εκπομπή-γιοφύρι της Αρτας που όλο ξεκινούσε κι όλο έπαιρνε αναβολές και που σε συνδυασμό με τον τίτλο της έγινε αφορμή για ποικίλα ανέκδοτα στους κατά τα άλλα γκρίζους διαδρόμους του κρατικού καναλιού. Αν και ο τίτλος της εκπομπής προέκυψε από το «Μεσογείων 136», οι ερμηνείες-παρωδία των παροικούντων την ΕΡΤ τον ήθελαν να προκύπτει από τις άσκοπες περιπλανήσεις της Ανθής Σαλαγκούδη στο κτίριο μέχρι επιτέλους να καταφέρει να βγάλει αξιοπρεπώς τα δοκιμαστικά πριν από την πρεμιέρα της. Η αλήθεια είναι ότι η επί πληρωμή εργασία της χωρίς αντικείμενο δεν διήρκεσε 136 αλλά 90 μέρες, χρόνος όμως αρκετός για να ξεσηκώσει θύελλα αιχμηρών σχολίων αλλά και δημοσιευμάτων - πολύ περισσότερο όταν το συνολικό κόστος της εκπομπής για μόλις τρεις μήνες άγγιζε το ποσό των 303.000 περίπου ευρώ. Η προγραμματισμένη πρεμιέρα της για τις 17 Δεκεμβρίου του 2012 ανεβλήθη ξανά λόγω στάσης εργασίας της ΕΣΗΕΑ, προσθέτοντας ένα ακόμα παρατσούκλι δίπλα στο όνομά της, εκείνο της «κατσικοπόδαρης». Τελικά η πρεμιέρα έγινε αντί για Δευτέρα την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου, αφού οι στάσεις εργασίας έγιναν απανωτές. Δυστυχώς, το πολυαναμενόμενο τηλεοπτικό ντεμπούτο της, που λίαν συντόμως συνοδεύτηκε από την άρον άρον αποχώρηση του συνεργάτη της εκπομπής και γνωστού τηλεσέφ Ηλία Μαμαλάκη, βρήκε χλιαρή ανταπόκριση, για την ακρίβεια, έπιασε θερμοκρασίες Αλάσκας. Δεν ήταν τόσο οι χαμηλές πτήσης στα νούμερα τηλεθέασης, κάτι σχετικά σύνηθες στα κρατικά κανάλια (έκανε πρεμιέρα με 2,6% στο σύνολο και 1,2% στα νεανικά κοινά), όσο το υψηλό κόστος μιας παραγωγής το αποτέλεσμα της οποίας όχι μόνο δεν δικαιολογούσε τα λεφτά της, αλλά μάλλον ούτε και την ύπαρξή της. Η έλλειψη χημείας μεταξύ των δύο παρουσιαστών, η άνευρη θεματολογία, η υποτονική ροή σύντομα οδήγησε τον συμπαρουσιαστή στον ρόλο του αρχισυντάκτη, αλλά μέχρι και τα τέλη Απριλίου τα νούμερα δεν ξεκολλούσαν από το 1% τηλεθέασης.

Η αρνητική δημοσιότητα

Η Ανθή είχε μπει για τα καλά στο στόχαστρο και όλοι την περίμεναν στη γωνία. Αν και έδειχνε να το ψάχνει, να προσπαθεί, να κάνει τη δουλειά της όσο καλύτερα μπορούσε, να αναζητεί αυτές τις ιδιαίτερες πλην αόρατες γέφυρες επικοινωνίας με το κοινό πότε με σκέρτσα και πότε με χαρούμενα καλησπερίσματα και αστειάκια από αυτά που συνηθίζουν οι παρουσιάστριες των μαγκαζίνο, το παιχνίδι φαινόταν χαμένο - και το λάθος δεν ήταν όλο δικό της, μάλλον της αντιστοιχούσε ένα μικρό ποσοστό. Ταυτόχρονα είχε να διαχειριστεί και όλο αυτό το βουνό της αρνητικής δημοσιότητας, που στην αρχή όχι μόνο τη στεναχωρούσε αλλά και τη θύμωνε. Ακόμα και η εντυπωσιακή της εμφάνιση μπήκε στο στόχαστρο με κάθε είδους υπαινιγμούς και τα μέτωπα που έπρεπε να αντιμετωπίσει ήταν πολλαπλά. Από το προστατευμένο σπίτι στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε μόνη στην Αθήνα, σε ένα σπίτι που βρήκε στην Αγία Παρασκευή, να παλεύει να αποφύγει τα πυρά. Η φράση «δουλειά, δουλειά, δουλειά» που της έλεγε πάντα ο πατέρας της ως το όπλο για να αντιμετωπίζει τους επικριτές της ήταν εκείνη που ερχόταν στο μυαλό της ως η τακτική που πρέπει να ακολουθήσει.

«Να μην ακούς τίποτα. Βάλε τον στόχο και κυνήγα τον!» ήταν η άλλη συμβουλή του - και αυτό είχε σκοπό να κάνει και εκείνη. Ηταν τόση η φόρτισή της, που σε τηλεοπτική συνέντευξή της μιλώντας για τον πολιτικό πατέρα της και κατά πόσο τη βοήθησε ή όχι, η Ανθή έβαλε τα κλάματα. «Δεν είναι τα πράγματα όπως τα παρουσιάζουν. Μόνη μου χτύπησα την πόρτα της εφημερίδας "Μακεδονία". Ναι, ίσως να βοήθησε το όνομά μου στην πορεία μου, αλλά δεν είμαι η μόνη, ούτε η τελευταία. Δεν σε καθιερώνει ένα όνομα αλλά η δουλειά σου. Αγαπώ τη δουλειά μου και ειλικρινά κάνω ό,τι μπορώ», λέει σχεδόν απολογούμενη. Ενας από τους λίγους συμμάχους αυτή τη δύσκολη περίοδο των επιθέσεων και της αμφισβήτησης ήταν ο Τζώνης Καλημέρης, διευθυντής Προγράμματος τότε της κρατικής τηλεόρασης. Ο άνθρωπος που εξαρχής πίστεψε στις ικανότητές της ως φρέσκο τηλεοπτικό και φωτογενές πρόσωπο, που σε συνδυασμό με τις δημοσιογραφικές σπουδές της και την έστω και μικρή εμπειρία της θα μπορούσε να είναι από τα πουλέν του δυναμικού της ΕΡΤ. Πολλάκις η 27χρονη τότε φιλόδοξη παρουσιάστρια βημάτιζε με τις ψηλοτάκουνες γόβες της με προορισμό το γραφείο του προϊσταμένου της γυρεύοντας τη στήριξη και τις συμβουλές που εκείνος της έδινε απλόχερα. Αγουρη ακόμα, ευάλωτη και άψητη σε σχέση με τις παλιές καραβάνες που κοίταζαν την κάμερα με την ίδια άνεση που οι τηλεθεατές την κοιτάζουν στο σαλόνι τους, η Ανθή είχε ανάγκη το απαραίτητο πουσάρισμα και ο καλύτερος coach ήταν λίγα μόλις γραφεία μακριά της. «Χρωστάω ένα "ευχαριστώ" από καρδιάς στον κύριο Καλημέρη, γιατί ήταν ο πρώτος άνθρωπος που με εμπιστεύτηκε και μου έδωσε αυτή την τεράστια ευκαιρία στην κρατική τηλεόραση», είπε σε συνέντευξή της τον Γενάρη του 2014, κι ενώ ήδη εκείνος ήταν πια στον ALPHA και εκείνη άνεργη. Δεν είχε ξεχάσει τη στήριξή του. Και όπως απεδείχθη, ούτε εκείνος την είχε ξεχάσει - από κάθε άποψη.

Τζώνης ο περιπλανώμενος

Στα 27 χρόνια τηλεοπτικής καριέρας ως διοικητικό στέλεχος όλων των μεγάλων καναλιών, αποδείχθηκε ότι ο Τζώνης Καλημέρης δεν ανήκει στους ανθρώπους που γραπώνουν τη θέση και θρονιάζονται στην καρέκλα. Ανήκει μάλλον στους νομάδες των μεγαλοστελεχών που προτιμούν να μετακινούνται έστω και με επαγγελματικό ρίσκο παρά να βαλτώνουν στεγνοί από ιδέες πετώντας μπαλάκια ευθυνών σε υφισταμένους. Ανθρωπος της αγοράς, ανοιχτός σε νέες τεχνολογίες και αυτοσχεδιασμούς, αλλά και ρεαλιστής, ήταν από τους πρώτους που είχαν εγκαίρως διαγνώσει τη μιντιακή φούσκα και μιλούσε για «ανεργοδιάσημους», αναφερόμενους σε όλους αυτούς τους αστέρες της τηλεόρασης που όντως βρέθηκαν στα αζήτητα λόγω συρρίκνωσης των Μέσων. Θα μπορούσε να γράψει τόμους για όσα έχει δει, μάθει και ακούσει να γίνονται όλα αυτά τα χρόνια πίσω από τις κάμερες και μέσα στα μεγαλεπήβολα γραφεία καναλαρχών και τα καμαρίνια κακομαθημένων παρουσιαστών, αλλά ο Καλημέρης δεν ανήκει στο είδος των ανθρώπων που αρέσκονται στις αναπαραγωγές πικάντικων ιστοριών. Προτιμά άλλου τύπου διηγήσεις, από προσωπικά βιώματα και εμπειρίες με φιλαράκια σε κάποια νησιά της άγονης και μη γραμμής, της Μυκόνου συμπεριλαμβανομένης. Τότε που με τον φωτογράφο Τάκη Διαμαντόπουλο, με τον οποίο είχαν τη δεκαετία του '80 το «Studio 27», σουλάτσαραν στο νησί, εστιάζοντας τα μάτια στις δίμετρες καλλονές τουρίστριες, την ένδοξη εποχή της Μυκόνου στην οποία έζησε και έντονες στιγμές διασκέδασης με τη τότε σύντροφό του, τη γνωστή κοσμικογράφο Χριστίνα Πολίτη, το «νινί» όπως τη φωνάζει ακόμα και σήμερα επειδή ήταν αρκετά νεότερή του.

Στην τηλεόραση βρέθηκε μάλλον συμπτωματικά, αφού μια τυχαία γνωριμία με τον Φώτη Μπόμπολα το '89 έφερε την πρόταση να ασχοληθεί με τη νεοϊδρυθείσα τότε ιδιωτική τηλεόραση μιας και γνώριζε το αντικείμενο των παραγωγών λόγω σπουδών. «Μια και ξέρεις από παραγωγή, δεν έρχεσαι να δουλέψεις στην Ανωση; Ή μήπως προτιμάς το κανάλι;». Αντί της εταιρείας παραγωγής πήγε, ως γνωστόν, στο νεοσύστατο MEGA ως υπεύθυνος των ελληνικών παραγωγών, ψαρωμένος στην αρχή μπροστά στην «παλιοσειρά» των στελεχών από τα κρατικά κανάλια που είχαν αρχικά επανδρώσει τα ιδιωτικά. Επεσε και κολύμπησε στα βαθιά, αλλά σε αυτό ήταν ήδη εδώ και χρόνια επαρκώς προπονημένος. Εχοντας διακριθεί με την ομάδα πόλο του ΑΝΟ Γλυφάδας μέχρι σε επίπεδο πρωταθλητισμού, από πιτσιρικάς είχε ιδιαίτερη έφεση στον αθλητισμό, ακολουθώντας με τον δικό του τρόπο και εν μέρει την οικογενειακή παράδοση. Ο πατέρας του Εδουάρδος, μηχανολόγος ηλεκτρολόγος του ΕΜΠ, με κατά το ήμισυ βρετανικές ρίζες, υπήρξε στα νιάτα του μπασκετμπολίστας παίζοντας με την ομάδα του Σπόρτινγκ στο ανοιχτό τότε γήπεδο του Αγ. Ελευθερίου στα Πατήσια, ενώ η μητέρα του Αλεξάνδρα ήταν καθηγήτρια εσωτερικής διακόσμησης. Αμφότεροι άνθρωποι καλλιεργημένοι, που προσπάθησαν μαζί με τον αθλητισμό να τον ωθήσουν στην απόκτηση σφαιρικότερης γνώσης, δεδομένου ότι οι επιδόσεις του στη Λεόντειο Σχολή όπου τελείωσε το γυμνάσιο δεν ήταν και άριστες. Από τις σπουδές στο Παρίσι και μετέπειτα στην Αμερική με αντικείμενο τις εφαρμογές στην παραγωγή προγραμμάτων, βρέθηκε κατευθείαν στη φρέσκια φουρνιά των στελεχών του MEGA, που τότε είχε 7 συνιδιοκτήτες, όλοι επιχειρηματικοί και εκδοτικοί κολοσσοί (Λαμπράκης, Τεγόπουλος, Βαρδινογιάννης, Μπόμπολας, Αλαφούζος, Κόκκαλης, Βουδούρης). Και το «ψάρι» Καλημέρης όχι μόνο κατάφερε να επιπλεύσει, αλλά να κολυμπήσει μια μεγάλη διαδρομή φτάνοντας μέσα σε αυτά τα 9 χρόνια της εποχής MEGA μέχρι το πόστο του διευθυντή Προγράμματος.

Ο θυελλώδης έρωτας με την Κοραλία

Στο μεταξύ, έχει παντρευτεί μετά από θυελλώδη έρωτα την ηθοποιό Κοραλία Καράντη, με την οποία απέκτησαν τον πρώτο του γιο, 20 χρόνων σήμερα, που σπουδάζει στην Αμερική. Μετά το MEGA θα ακολουθήσει μια περιπλάνηση που περιλαμβάνει το STAR, την εταιρεία παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών Bad Movies με καλλιτεχνικό συνεργάτη τον Αντώνη Καφετζόπουλο, που στην πορεία θα κάνει και θεατρικές παραγωγές, μέχρι που μία αποτυχημένη παράσταση στο θέατρο «Φούρνος» θα «κάψει» την επένδυση και το θέατρο θα είναι πάντα ένα κρυφό και φανερό μεράκι του. Το 2002 αποχωρεί από την εταιρεία, ακολoυθεί ο ANT1 και στη συνέχεια η ΕΡΤ. Στόχος του να στήσει μια νέα οργανωτική δομή, αντίστοιχη με εκείνη των ιδιωτικών καναλιών, και όλα φαίνεται να λειτουργούν προς αυτή την κατεύθυνση. Με τους Ολυμπιακούς Αγώνες προ των πυλών, το μπλακάουτ στον ποδοσφαιρικό αγώνα Ελλάδας - Νότιας Κορέας και το 25λεπτο μαύρο στις οθόνες τον οδηγούν για λόγους ευθιξίας στην παραίτηση. Επόμενη στάση του ο ALPHA, με κύρια αποστολή να περιορίσει αφενός τις σπατάλες, αφετέρου να ανανεώσει το πρόγραμμα. Παρέμεινε μια τετραετία, τα καταφέρνει και ξαναφεύγει. Το 2010 είναι πάλι πίσω στην ΕΡΤ. Στην προσωπική του ζωή έχουν επίσης αλλάξει πολλά. Εχει πάρει ήδη διαζύγιο από την Καράντη -με την οποία μέχρι σήμερα διατηρούν εξαιρετικές σχέσεις- και είναι πια, από το 2001, παντρεμένος σε κλειστό κύκλο με τη Μαρία Ιωάννου, μια μεγάλη του επίσης αγάπη, με την οποία αποκτούν τον Λεωνίδα και τον Αλέξανδρο. Ενα ζευγάρι αυτοκόλλητο, που έδινε το «παρών» πάντα μαζί σε όλες τις κοινωνικές εκδηλώσεις και το μόνο που δεν μοιράζονταν ήταν το χόμπι του, το ψάρεμα.

Η περιπέτεια με την υγεία του

Το μικρό κόκκινο τατουάζ σε σχήμα καρδιάς που περικλείει το όνομα του Τζώνη είναι μια συμβολική μόνο ένδειξη της λατρείας που έτρεφε η κόρη του μεγαλοεπιχειρηματία, κατασκευαστή, ιδιοκτήτη ξενοδοχείων και συλλέκτη έργων τέχνης Δάκη Ιωάννου. Αντίστοιχα και ο Καλημέρης είχε χτυπήσει κατά μήκος όλου του δεξιού του χεριού, αρχίζοντας από τον ώμο, ένα μεγάλο τατουάζ που αποτύπωνε τα πρόσωπα της συζύγου και των δύο παιδιών τους. Συγχρόνως όμως με την προσωπική τους ευτυχία, οι δοκιμασίες δεν άργησαν να τους χτυπήσουν την πόρτα. Μια περίεργη κοκκινίλα στο πόδι του που δεν έφευγε οδήγησε σε περαιτέρω εξετάσεις και στα δυσάρεστα νέα. Καρκίνος στο δέρμα. Ακολουθούν ακτινοβολίες και μια μακρά περίοδος παραμονής στην Αμερική για τη θεραπεία του. Η σύζυγός του ήταν πάντα δίπλα του, δεν χρειαζόταν κανενός είδους άλλη στήριξη, ούτε την ψυχολογική, όπως του πρότειναν. «Λοιπόν, ή εγώ είμαι γαϊδούρι και δεν επηρεάζομαι συναισθηματικά, ή οι άλλοι μεγαλοποιούν τα πράγματα. Οταν μου ανακοίνωσαν ότι η ασθένεια ξεπερνιόταν δεν επηρεάστηκα. Δεν επανατοποθετήθηκα στη ζωή. Είμαι και λίγο του "ό,τι είναι να γίνει ας γίνει". Από μικρός είχα την αίσθηση ότι είμαστε προσωρινοί. Ηξερα πάντα μέσα μου ότι δεν είμαστε για πάντα», θα εξομολογηθεί αργότερα για εκείνη τη δύσκολη περίοδο. Επέστρεψε στην Αθήνα δυνατός. Ούτε πιο φιλοσοφημένος, ούτε αλλιώς.

Επέστρεψε όπως ήταν, παίρνοντας τη ζωή όπως έρχεται. Ο χωρισμός του με τη Μαρία Ιωάννου δεν είχε δράματα. Αγαπιούνται, αλλά η ερωτική τους σχέση μετά από 14 χρόνια κοινής ζωής έχει τελειώσει. Αν και χωρισμένοι από κλίνης, το καλοκαίρι του 2014 τους βλέπουν να κάνουν διακοπές με το σκάφος του «Καλαμαράκι» μαζί με τα παιδιά τους οργώνοντας τα νησιά. Κανείς δεν παίρνει χαμπάρι. Χωρίζουν συναινετικά, έχοντας άριστες σχέσεις. Αλλο ένα ταλέντο του Καλημέρη, όπως λένε οι κύκλοι του, είναι ότι καταφέρνει να διατηρεί άψογες σχέσεις με όλες τις πρώην του, κι ας έχουν προηγηθεί θυελλώδεις έρωτες. Ισως επειδή εντάσσεται κι αυτό στη γενικότερη κοσμοθεωρία του να παίρνει τα πράγματα όπως είναι, αποστασιοποιούμενος συναισθηματικά. Η σχέση του με την Ανθή Σαλαγκούδη άνθησε ενώ όλες οι φήμες μιλούσαν αρχικά για ερωτικό φλερτ με τη Δήμητρα Ματσούκα. Σύμπτωση ή όχι, στη γνωστή ηθοποιό χρέωναν επίσης σχέση με τον νεαρό θεατράρχη Φάνη Κιρκινέζη, που στα 30 του έφτασε να αναβιώσει καμιά δεκάδα θέατρα και σκηνές - άσχετα αν σήμερα βιώνει την κατιούσα λυγισμένος από την κρίση που δεν συγχωρεί τα μεγάλα ανοίγματα. Είναι ο ίδιος άνθρωπος που μέχρι πριν περίπου από έναν χρόνο είχε στο πλάι του την Ανθή Σαλαγκούδη. «Η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς» είναι το αγαπημένο το μότο της τελευταίας. Προφανώς, της έχει βγει στην πράξη.

Στα ίχνη εγκληματικής οργάνωσης ο Υπουργός Τσιρώνης
Το 2008 διαπίστωσαν οι επιθεωρητές επικίνδυνα για την υγεία εγκλήματα - Για επτά χρόνια συγκάλυπταν οι κρατικές υπηρεσίες την παράνομη λειτουργία