Τα ΜΕΓΑΛΑ νέα της Alfa Romeo
Η Alfa Romeo έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα τις λεπτομέρειες για δύο ακόμα νέα και ανανεωμένα μοντέλα από το Σαλόνι της Γενεύης, και ένα έχουμε να πούμε: ΟΥΑΟΥ.
Του Φίλιππου Ντάσκα
Ξεκινώντας από τα μικρότερα νέα για να χτίσουμε το σασπένς, η... "Τζουλιοποίηση" της υπάρχουσας γκάμας της Alfa Romeo συνεχίζεται με την παρουσίαση, σήμερα, της ανανεωμένης Mito (και όχι πλέον MiTo, επιτέλους) που δέχθηκε τις φροντίδες της ιταλικής εταιρείας με νέα μάσκα με τονισμένα χαρακτηριστικά, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και - πιο ουσιαστικά - μια φαρδύτερη μάσκα που ταιριάζει περισσότερο, ενώ παρόντα είναι οι τρεις νέες εκδόσεις (όπως είπαμε και χτες για τη Giulietta), οι Mito, Mito Super και Mito Veloce.
Επίσης όπως στη Giulietta, την εμφάνισή τους κάνουν το νέο λογότυπο της εταιρείας αλλά και νέα γραμματοσειρά για το nameplate, όπως ακριβώς στη Giulia. Νέο χρώμα αποτελεί το λευκό παστέλ, όπως επίσης και τρία νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου σε 16, 17 και 18 ίντσες. Η γκάμα των κινητήρων παραμένει ίδια, ωστόσο ο 1.3 Multijet ντίζελ αποδίδει πλέον 10 περισσότερους ίππους στα 95 άλογα.
Και πάλι όπως στη Giulietta, η Mito Veloce αποτελεί πλέον την κορυφαία έκδοση εξοπλισμού, στη λίστα του οποίου βρίσκουμε, μεταξύ άλλων, 17άρες ζάντες αλουμινίου με ολοκαίνουρια φρένα Brembo, αλλά και carbon λεπτομέρειες στο αμάξωμα, μαζί με υπέροχα σπορ καθίσματα σε ύφασμα και Alcantara με κόκκινες ραφές και σήματα της Alfa.
Βέβαια τα μεγάλα νέα, είναι η παρουσίαση, πλέον της "απλής" Giulia, φωτογραφίες της οποίας ακολουθούν αμέσως μετά. Και εδώ μπορούμε να πούμε ξανά, χωρίς καμία περιστροφή, ΟΥΑΟΥ.
Την περιμέναμε μήνες τώρα, μας καθυστέρησε, αλλά είναι επιτέλους εδώ.
Και είναι εδώ σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, Giulia, Giulia Super και Giulia Quadrifoglio Verde, με έξι συνδυασμούς μηχανικών μερών (2.0Τ 200 ίππων βενζίνης με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και 330 Nm ροπής, 2.9 V6 BiTurbo 510 ίππων με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και 2.2 ντίζελ σε 150 -με 380 Nm ροπής στις 1500 σ.α.λ.- ή 180 ίππους -με 450 Nm ροπής στις 1750 σ.α.λ.- με 6τάχυτο μηχανικό ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο).
Οι παραγγελίες σύμφωνα με την εταιρεία ξεκινούν από τις 15 Απριλίου, ενώ οι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν την πατενταρισμένη από την Alfa ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και άξονα 4.5 συνδέσμων πίσω, με ένα βάρος μόλις 1374 κιλών για την (βαρύτερη) ντίζελ έκδοση των 180 ίππων (100+ κιλά λιγότερα από ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας)! Το βάρος της Quadrifoglio είναι επίσης μόλις 1524 κιλά, περίπου 50 κιλά λιγότερα από την Μ3.
Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για το πλήρες κιτ εξοπλισμού της νέας Giulia, αλλά ειλικρινά, είναι τόσο μεγάλη η λίστα του διαθέσιμου εξοπλισμού που μικρή σημασία θα έχει. Ξεχωρίζουμε λοιπόν τα εξής: σύστημα Αυτόνομης Πέδησης με προειδοποίηση σύγκρουσης με ραντάρ και κάμερα, το ενεργό σπλίτερ εμπρός που είδαμε ήδη στη Giulia QV, το ολοκληρωμένο σύστημα πέδησης IBS που χαρίζει εξαιρετικές αποστάσεις πέδησης σε όλες τις εκδόσεις (μόλις 32 μέτρα στην QV από τα 100 km/h), τα συστήματα Alfa DNA και DNA Pro και Chassis Domain Control (για το συντονισμό όλων των ηλεκτρονικών βοηθημάτων για την βέλτιστη οδική συμπεριφορά).
Στο εσωτερικό βλέπουμε για πρώτη φορά τους εξαιρετικά ποιοτικούς και καλαίσθητους συνδυασμούς δέρματος, ξύλινων επενδύσεων σε τυπικά ιταλικές αποχρώσεις, βλέπουμε τον - κοντό - χειροκίνητο επιλογέα για πιο άμεση αίσθηση στις αλλαγές, όπως φυσικά και το πλήρες σετ infotainment συστημάτων, από το σχεδόν 9 ιντσών σύστημα πλοήγησης με πλήρη χειρισμό smartphones (και δυνατότητα συνδυασμού με το ηχοσύστημα Sound Theatre της Harman Kardon)
Η Giulia είναι εδώ, δεν είναι "μακέτο" όπως πολλοί ισχυρίστηκαν και ήρθε για να φέρει μία νέα εποχή Alfa Romeo. Το αν θα είναι επιτυχημένη φυσικά προφανώς και εξαρτάται από την ίδια την εταιρεία, αλλά και θα το κρίνουμε από τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις όταν θα έρθει και στη χώρα μας. Προς το παρόν, απολαύστε!