Τώρα, η επιχείρηση ετοιμάζεται να κάνει νέο διαγωνισμό για τις μετακινήσεις του προσωπικού της, αξίας 17.000 ευρώ.
Δηλαδή 65 ευρώ περίπου την ημέρα.
Αυτό περιλαμβάνει την παραλαβή των εργαζόμενων από τον Αλμυροπόταμο, και τους Αγίους Αποστόλους και τη μετακίνησή τους στον ΑΗΣ Αλιβερίου και την επιστροφή τους στο σπίτι τους μετά τη λήξη της βάρδιας.
Θα με ρωτήσετε, τι γίνονται τόσα αυτοκίνητα που έχει η επιχείρηση;
Θα σας απαντήσω ότι, για να οδηγήσει κάποιος το εταιρικό αυτοκίνητο πρέπει να έχει ειδικότητα ΟΔΗΓΟΣ. Άσχετα αν όλοι σχεδόν έχουν δίπλωμα οδήγησης.
Και θα με ξαναρωτήσετε, δεν πρέπει να έχει ευελιξία μια τέτοιου μεγέθους εταιρεία;
Και θα σας απαντήσω, ρωτήστε τους συνδικαλιστές…
Οι συνδικαλιστές έχουν ενεργοποιήσει έναν παλιό κανονισμό της εταιρείας, που αναφέρει ότι τα οχήματα της ΔΕΗ μπορούν να τα χειρίζονται και να τα οδηγούν μόνο υπάλληλοι με ειδικότητα του οδηγού.
Πρέπει να σημειωθεί ότι οι ιδιοκτήτες ταξί της Πτολεμαΐδας, εξέδωσαν ανακοίνωση με την οποία δήλωσαν ότι συμπαρίστανται στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στη ΔΕΗ κατά της πώλησης των μονάδων της επιχείρησης.
Θα ήταν χαζοί αν δεν το έκαναν και τους καταλαβαίνω.
Αλλά,
μάλλον δεν φταίει ο χειμώνας για τους φουσκωμένους λογαριασμούς...