Σάββατο - 29 Απριλίου 2017
12:24

Αθήνα

AUTO-MOTO

Οι ευρωπαϊκές μάρκες βρίσκονται σε δημιουργικό "οργασμό" SUV! Η τρέλα των εκτός δρόμου οχημάτων κυριεύει έναν προς έναν τους κατασκευαστές και η Opel είναι ίσως ο πιο πρόσφατος από τους "νεοεισερχόμενους", με το νεότερο εκπρόσωπό της, το ολοκαίνουριο Grandland X.

Τα μαχαίρια ακονίζονται, τα κανόνια ετοιμάζονται και τα οπλοπολυβόλα ξεσκονίζονται, καθώς η Honda ετοιμάζεται να δώσει τη μεγαλύτερη μάχη στα hot hatchbacks με το ολοκαίνουριο Civic Type R. Τελευταίο βήμα της ιαπωνικής εταιρείας, η κατάκτηση της θρυλικής πίστας του Nürburgring, με το χρόνο-ρεκόρ για προσθιοκίνητα αυτοκίνητα, 7:43.80 λεπτά!

Με ένα νέο SUV, το C5 Aircross, η Citroën επιλέγει να ντεμπουτάρει τις νέες τεχνολογίες του προγράμματος Advanced Comfort, με το οποίο φιλοδοξεί να προσφέρει κορυφαία άνεση με πιο απλές τεχνικές λύσεις. Α, και είναι το πρώτο αληθινά Citroën εκτός δρόμου. Αυτό.

Αν πάντοτε θέλατε ένα μεγάλο SUV αλλά σκεφτόσασταν "οι 567 ίπποι μιας BMW X5M δεν μου φτάνουν", η βοήθεια για την περίπτωσή σας έρχεται όχι από ψυχιατρείο, αλλά από τις Ηνωμένες Πολιτείες Τραμπ (κάτι ΣΑΝ ψυχιατρείο, δηλαδή) και τη Jeep, η οποία αποφάσισε πως αυτό που χρειαζόταν το Grand Cherokee είναι ο HEMI V8 από το Challenger Hellcat.

Το original Mini, σχεδιασμένο από τον Έλληνα Σερ Άλεκ Ισιγόνη, αποτέλεσε ένα θρύλο της αυτοκίνησης. Το πρώτο ευρείας παραγωγής προσθιοκίνητο αυτοκίνητο πόλης, το μοναδικό αληθινά "classless" αυτοκίνητο, που, όσο άνετα κι αν μπορούσες να δεις έναν εφοπλιστή ή ένα αστέρα του Hollywood ή ακόμα και τον Enzo Ferrari πίσω από το τιμόνι του, άλλο τόσο εύκολα μπορούσες να δεις μία νοσοκόμα ή ένα δάσκαλο. Το Mini, ήταν το αυτοκίνητο για όλους. Όσο κι αν δεν μπορείς να πεις το ίδιο για το σημερινό MINI, που αποτελεί περισσότερο style icon παρά ένα καθημερινό αυτοκίνητο, ακόμα λιγότερο μπορείς να το πεις για το Mini Remastered!

Η Honda επιστρέφει και διεκδικεί με αξιώσεις το στέμμα των μικρομεσαίων hot hatches, με την ολοκαίνουρια γενιά του Civic Type R, που παρουσιάστηκε πριν από μερικές εβδομάδες στο Σαλόνι της Γενεύης.

Αν μας ρωτήσετε ποια είναι η φίρμα που μας στέρησε η κρίση και μας λείπει περισσότερο, πιθανότατα δεν θα απαντήσουμε τη Saab. Βλέπετε, όσο καλοί κι αν ήταν οι Σουηδοί, δυστυχώς δεν φρόντισαν να εξελίξουν τη γκάμα τους όσο έπρεπε για να μείνουν ανταγωνιστικοί. Η απάντηση είναι μία: "Mazda". Μπορεί η ιαπωνική φίρμα να μην έχει πτωχεύσει, αυτό δεν σημαίνει όμως πως διατίθενται στην Ελλάδα, μετά το κλείσιμο του πρώην εισαγωγέα τους.

Με ένα ολοκαίνουριο δίλιτρο τούρμπο μοτέρ απόδοσης που θα υπερβαίνει τους 300 ίππους, η Renault Sport προετοιμάζει το νέο Mégane RS, τον γαλλικό “Focus RS killer”!

Page 1 of 5

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Τα Ντοκουμέντα είναι μια δημοσιογραφική ιστοσελίδα ειδήσεων, ερευνών, αποκαλύψεων και απόψεων, με την επιμέλεια του Γιάννη Ντάσκα.

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Newsletter

Συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λαμβάνεις κάθε Πέμπτη το εβδομαδιαίο newsletter του ntokoumenta.gr με όλα τα νέα της Ελλάδας