Ή μήπως όχι; Γιατί εδώ μιλάμε για το ολοκαίνουριο Ford GT. Και αυτό σημαίνει πως τα 400 χιλιάρικα αγοράζουν ένα supercar με scissor doors και μία πλούσια φλέβα ανθρακονήματος!
Η Ford βρήκε το κουράγιο να προχωρήσει στο μέλλον του GT, εγκαταλείποντας οριστικά τη ρετρό σχεδίαση (το προηγούμενο GT ήταν απλά ένα GT40 των sixties όπου η Ford μπερδεύτηκε στη μετατροπή των διαστάσεων από μετρικό σε imperial και της βγήκε πολύ μεγαλύτερο) και χαρίζοντάς μας ένα εντυπωσιακό supercar με ελάχιστα στοιχεία που δημιουργούν μια οπτική συνέχεια με το πρωτότυπο GT40: τα στρογγυλά πίσω φωτιστικά σώματα, η διπλή γραμμή μαζί με τις αυλακιές στο καπώ και μία πολύ διακριτική ομοιότητα στα εμπρός φωτιστικά σώματα που πλέον διαθέτουν προβολείς LED.
Και το ανθρακόνημα βρίσκεται πλέον παντού: σε δομικά body panels, στους προφυλακτήρες, στον κλωβό της καμπίνας, στα υποπλαίσια. H Ford ισχυρίζεται ότι το νέο GT θα διαθέτει μία από τις καλύτερες αναλογίες βάρους-ιπποδύναμης, αν και εν μέρει την ευθύνη έχει και ο κινητήρας.
Είναι ένας V6 EcoBoost 3.5 λίτρων, όπως είπαμε και προηγουμένως, και μην μπερδευτείτε με τον προηγούμενο, αυτός αποτελεί την ολοκαίνουρια γενιά του V6, που θα εφοδιάζει επίσης (με πολύ χαμηλότερη ιπποδύναμη) και το νέο Ford F-150 SVT Raptor, αν και εδώ αποδίδει κάτι περισσότερο από 600 ίππους, συνδυασμένος με ένα 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Και αν αναρωτιέστε πώς θα σταματάει, η απάντηση είναι προφανής: carbon-ceramic φρένα.
Το εσωτερικό του νέου GT είναι επίσης απόλυτα ταιριαστό για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Χιλιόμετρα εκτεθειμένου ανθρακονήματος, τετραγωνισμένο suede δερμάτινο τιμόνι (κι αυτό με ανθρακόνημα), κεντρική κονσόλα και καθίσματα, μαντέψτε, κι αυτά με ανθρακόνημα. Δεν παραπονιόμαστε, αλλά αν παραπονιόμασταν και το παράπονο θα είχε ανθρακόνημα.
Στο βίντεο που παρακολουθεί μπορείτε να δείτε το αγωνιστικό Ford GT, με το οποίο η Ford επέστρεψε στο 24ωρο ράλι του Le Mans, με την έκδοση παραγωγής. Απολαύστε το και αρχίστε να ψάχνετε για τα 400.000!