Δευτέρα - 29 Μαΐου 2017

AUTO-MOTO

Με ένα ολοκαίνουριο δίλιτρο τούρμπο μοτέρ απόδοσης που θα υπερβαίνει τους 300 ίππους, η Renault Sport προετοιμάζει το νέο Mégane RS, τον γαλλικό “Focus RS killer”!

Αν έχετε περίπου 200.000 ευρώ να κάθονται κάπου κάτω από το στρώμα σας και να σας κοιτάζουν με επικριτικό βλέμμα τύπου "γιατί δε μας ξοδεύεις", ίσως να έχετε μπει στον πειρασμό της S-Class Coupé από τη γερμανική φίρμα με το τριάκτινο αστέρι. Και λογικά, καθώς από τη βασική έκδοση προσφέρει 455 ίππους, 0-100 σε 4 δευτερόλεπτα και όχι-και-τόσο διακριτική πολυτέλεια. Τώρα όμως, η Lexus μπαίνει στο χορό και διεκδικεί τα ευρώ σας, με την LC.

Τι κι αν μόλις παρουσίασε το ολοκαίνουριο XC60 στη Γενεύη; Η σουηδική φίρμα βρίσκεται σε "SUV φρενίτιδα" και ετοιμάζει πυρετωδώς τον μικρότερο αδελφό του, το XC40.

Η περίοδος που διανύουμε αναδεικνύεται ταχύτατα σε ιδιαίτερα παραγωγική για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, με πολλές εταιρείες να προσπαθούν να δημιουργήσουν μία πλήρη γκάμα οχημάτων που να καλύπτει κάθε niche γωνιά της αυτοκίνησης.

Ριζικές αλλαγές στα πρόστιμα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) αλλά και στη φιλοσοφία συμμόρφωσης των οδηγών που ευθύνονται για την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων, επεξεργάζεται το υπουργείο Μεταφορών, το οποίο εξετάζει την επιβολή μειωμένων προστίμων αλλά και οικονομικών ποινών σε αναλογία με την οικονομική κατάσταση του παραβάτη.

Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε η είδηση του «λουκέτου» στον Όμιλο Alpha Editions – ένα ακόμα χτύπημα στο χώρο του Τύπου, που έχει πληγεί όσο λίγοι στην περίοδο της κρίσης.

Μετά από τρία χρόνια προβλημάτων λόγω δύσκολων καιρικών συνθηκών στην πίστα του Μπόνεβιλ (Salt Flats) στο Γουέντοβερ της Γιούτα (ΗΠΑ), η ομάδα Venturi Buckeye Bullet 3 του Ohio State University και ο οδηγός Ρότζερ Σρόερ κατάφεραν να επιτύχουν παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας με το ηλεκτρικό τους αυτοκίνητο, με μέση μέγιστη ταχύτητα (δύο διαδρομών) 549,4 χιλιομέτρων ανά ώρα, στις 19 Σεπτεμβρίου.

Έστω και με αργό ρυθμό, οι Ευρωπαίοι κάτοικοι «αγκαλιάζουν» τα οικολογικά αυτοκίνητα. Η χαμηλή αυτονομία, το περιορισμένο δημόσιο δίκτυο φόρτισης και το υψηλός κόστος αγοράς είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που εμποδίζουν την ταχύτερη διείσδυση των υβριδικών/ηλεκτρικών μοντέλων στη Γηραιά Ήπειρο.

Page 3 of 6

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Τα Ντοκουμέντα είναι μια δημοσιογραφική ιστοσελίδα ειδήσεων, ερευνών, αποκαλύψεων και απόψεων, με την επιμέλεια του Γιάννη Ντάσκα.

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Newsletter

Συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λαμβάνεις κάθε Πέμπτη το εβδομαδιαίο newsletter του ntokoumenta.gr με όλα τα νέα της Ελλάδας