Παρασκευή - 09 Ιουνίου 2017
Monday, 05 June 2017 12:45

Το Nissan X-Trail φρεσκάρεται και... αυτονομείται!

Το Nissan X-Trail φρεσκάρεται και... αυτονομείται!

Με νέες διαθέσιμες χρωματικές αποχρώσεις, μικρές σχεδιαστικές αλλαγές μέσα κι έξω, νέα συστήματα άνεσης και ασφάλειας και διατηρώντας τις προσιτές μηχανικές λύσεις που του χάρισαν την επιτυχία, το Nissan X-Trail μπαίνει στη δεύτερη φάση της ζωής του πιο ώριμο από ποτέ.

Φίλιππος Ντάσκας

Σερφάροντας στην επιτυχία του μικρότερου Qashqai, το X-Trail στην τρίτη του γενιά έχει αποκλίνει σημαντικά από τις δύο πρώτες, παρουσιάζοντας ένα νέο προφίλ πρακτικότητας και προσιτής πολυτέλειας, με μία γκάμα κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης που απευθύνονται και στους διαχρονικά... αδικημένους στο θέμα του κυβισμού, Έλληνες οδηγούς. Το αποτέλεσμα το έχει δικαιώσει καθώς για το 2016 είναι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nissan, το πιο δημοφιλές SUV στον κόσμο, με 766.000 πωλήσεις.

Τώρα, με το διακριτικό facelift που του χάρισε η Nissan (και πρώτη παρουσίαση στον τελικό του Champions League), το X-Trail εμφανίζεται με ανασχεδιασμένη - στα πρότυπα του Qashqai - εμπρόσθια μάσκα, ελαφρώς ανασχεδιασμένο πίσω μέρος με φωτιστικά σώματα LED και αλλαγμένο στις λεπτομέρειες εσωτερικό.

Είτε σε πενταθέσια, είτε σε επταθέσια έκδοση, το X-Trail εφοδιάζεται με νέο hands-free σύστημα ανοίγματος του πορτ-μπαγκάζ (με ένα κούνημα του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα), ενώ το ηχοσύστημα BOSE Premium με τα οκτώ συνολικά ηχεία προσφέρει αναβαθμισμένη οπτικοακουστική εμπειρία, με τα μεγάλα τεχνολογικά νέα να έρχονται αλλού: στη διαθεσιμότητα, από το 2018, του συστήματος ProPILOT, το οποίο δεν είναι κάτι περισσότερο από ένα βασικό σύστημα αυτόνομης οδήγησης!

Συγκεκριμένα, το ProPILOT, που αποτελεί μέρος της σουίτας συστημάτων Nissan Intelligent Mobility (που περιλαμβάνει και το Intelligent Emergency Braking με Ανίχνευση Πεζών αλλά και το σύστημα ανίχνευσης εμποδίου κατά την οπισθοπορεία), θα ελέγχει το τιμόνι, την επιτάχυνση και την πέδηση σε μία μεμονωμένη λωρίδα αυτοκινητοδρόμου, τόσο σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης, όσο και σε ταξίδι σε υψηλή ταχύτητα. Με λίγα λόγια, αν θέλετε να ταξιδέψετε στην Αττική Οδό με 120 χιλιόμετρα την ώρα, το ProPILOT θα σας κρατήσει μέσα στη λωρίδα σας, μακριά από προπορευόμενα αυτοκίνητα και χωρίς να ακουμπάτε είτε το πεντάλ του γκαζιού, είτε το πεντάλ του φρένου.

Και αυτό θα το κάνει με ένα από τα τρία υπάρχοντα μοτέρ, που συνεχίζουν χωρίς αλλαγές, ξεκινώντας από το βασικό 1.6D των 130 ίππων (είτε με 6-τάχυτο μηχανικό με ή χωρίς τετρακίνηση, είτε με CVT χωρίς τετρακίνηση), συνεχίζοντας με το 2.0D των 177 ίππων (με το 6-τάχυτο μηχανικό με τετρακίνηση, είτε με CVT με ή χωρίς τετρακίνηση) και τέλος με το βενζινοκίνητο 1.6T των 163 ίππων αποκλειστικά χειροκίνητο και με κίνηση μπροστά.

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Τα Ντοκουμέντα είναι μια δημοσιογραφική ιστοσελίδα ειδήσεων, ερευνών, αποκαλύψεων και απόψεων, με την επιμέλεια του Γιάννη Ντάσκα.

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Newsletter

Συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λαμβάνεις κάθε Πέμπτη το εβδομαδιαίο newsletter του ntokoumenta.gr με όλα τα νέα της Ελλάδας