Σάββατο - 18 Νοεμβρίου 2017

Το ανανεωμένο Peugeot 308 ετοιμάζεται για... ντου!

Το ανανεωμένο Peugeot 308 ετοιμάζεται για... ντου!

Το μικρομεσαίο hatchback της γαλλικής εταιρείας έγινε αισίως τεσσάρων ετών και επιστρέφει με νέους κινητήρες και ελαφριές αλλαγές μέσα και έξω.

Το 308 είναι ένα σημαντικό μοντέλο για την Peugeot. Πέρα από το ότι στέφθηκε "Αυτοκίνητο της Χρονιάς" για το 2014, υπήρξε ουσιαστικά το πρώτο δείγμα γραφής της "νέας" Peugeot, με πολύ κομψότερο design σε σχέση με τους προκατόχους του και επιστροφή στις παραδοσιακές ρίζες της γκάμας με σωστό στήσιμο και ευχάριστη οδική συμπεριφορά.

To 308 δεν έχει ιδιαίτερη ανάγκη από facelift αλλά, μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια, η Peugeot αποφάσισε να το φρεσκάρει, με νέα γρίλια και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, ενώ το λιοντάρι της εταιρείας μετακομίζει πλέον από το καπώ ακριβώς στη μέση της γρίλιας, όπως μέχρι τώρα υπήρχε στα GT και GTi. Τα ανανεωμένα πίσω φώτα συνεχίζουν στο μοτίβο της τριπλής LED "δαγκάνας", ενώ το εσωτερικό του νέου μικρομεσαίου συνεχίζει σχεδόν απαράλλακτο, με τις μεγαλύτερες αλλαγές να εντοπίζονται στο σύστημα infotainment που η εταιρεία ονομάζει "i-Cockpit", το οποίο διαθέτει ως στάνταρ σύνδεση με Apple CarPlay, Android Auto και Mirrorlink, ενώ το ανανεωμένο ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης της TomTom διαθέτει τρισδιάστατους χάρτες, φωνητικές εντολές και δεδομένα κίνησης σε πραγματικό χρόνο.

Ταυτόχρονα, στοιχεία εξοπλισμού από το - ακόμα πιο επιτυχημένο - 3008, όπως ενεργή αυτόματη πέδηση ή κάμερες οπισθοπορείας 180 μοιρών είναι και εδώ παρόντα, όπως και ένα νέο Cruise Control με λειτουργία στάσης στα αυτόματα κιβώτια.

Ωστόσο, οι πιο αξιοσημείωτες αλλαγές στο νέο 308 βρίσκονται κάτω από το αμάξωμα, με το νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ιαπωνικής Aisin να συνδυάζεται με τον BlueHDi 180 πετρελαιοκινητήρα. Συνεχίζοντας στους ντίζελ, ο ολοκαίνουριος 1.500άρης BlueHDi 130 διαθέτει βελτιωμένη απόδοση καύσης μέσω πατενταρισμένου σχεδιασμού του θαλάμου που, όπως ισχυρίζεται η Peugeot, έχει προκύψει από την εμπειρία της στο 24ωρο ράλι Le Mans, ενώ ο PureTech 130 βενζίνης δέχθηκε αλλαγές τόσο στο υψηλής ακρίβειας σύστημα ψεκασμού, όσο και στο ολοκαίνουριο 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιό του.

 

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Τα Ντοκουμέντα είναι μια δημοσιογραφική ιστοσελίδα ειδήσεων, ερευνών, αποκαλύψεων και απόψεων, με την επιμέλεια του Γιάννη Ντάσκα.

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Newsletter

Συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λαμβάνεις κάθε Πέμπτη το εβδομαδιαίο newsletter του ntokoumenta.gr με όλα τα νέα της Ελλάδας